  • Data: 2015-03-04 10:09:38
    Temat: Re: Meldunek a darowizna
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 marca 2015 21:01:28 UTC+1 użytkownik Kazio napisał:
    > Witam
    >
    > Mam otrzymać w darowiźnie mieszkanie od ojca. Wiadomo muszę udać się do
    > notariusza i podać wszelkie niezbędne dane do sporządzenia aktu. Ojciec
    > posiada dowód osobisty ale mam wątpliwości co do adresu zameldowania (ojciec
    > mógł się stamtąd wymeldować, sam twierdzi że tego nie zrobił, a chodzi mi
    > oto żeby nie wyjść prze ojca na idiotę u notariusza).
    >
    > Stąd pytanie. Czy notariusz weryfikuje adres zameldowania z dowodu, czy
    > ustala wiarygodność na podstawie numeru PESEL, a na adres zameldowania w
    > dowodzie nie zwraca zbytniej uwagi.

> [...]

    Ale tato przecież może mieć nawet kilka mieszkań i nie musi
    mieć meldunku akurat w tym darowanym mieszkaniu.
    Meldunek to obowiązek zgłoszenia miejsca aktualnego pobytu
    powyżej jakiegoś tam czasu.

    Tu daruje tato to sprawa jest w miarę bezpieczna gorzej
    jest w transakcjach z obcymi. Jak takich potem gonić.

    Cały czas mówię zmodyfikować Ewuśa dodając facjatę
    i każdy po PESELu powinien mieć możliwość takiej werfikacji.

    Każdy obywatel!

    Andrzej.