  • Data: 2015-03-04 23:53:44
    Temat: Re: Meldunek a darowizna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Skowroński wrote:

    > https://msw.gov.pl/pl/sprawy-obywatelskie/ewidencja-
    ludnosci-dowo/dowody-osobiste/12980,Informacje-Ogoln
    e.html#Obowi%C4%85zek%20wymiany%20dowodu%20osobisteg

    > ,,Uwaga: Wszystkie dowody osobiste wydane dotychczas w oparciu o poprzednio
    > obowiązujące przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności
    > i dowodach osobistych, zachowują ważność do czasu upływu terminów w nich
    > zawartych (chyba, że dowód wydany został jako bezterminowy) lub do momentu
    > zmiany danych zawartych w dowodzie. Zmiana danych nie dotyczy jednak zmiany
    > adresu zameldowania."

    Ale od ktorego momentu to obowiązuje?
    Czy przypadkiem nie od 1 marca i tylko dlatego, że z dowodu zniknął
    adres zamelodwania wiec nie ma przepisów sankcjonujących wymianę dowodu
    z powodu zmiany czegoś czego w dowodzie nie ma.

    Pytanie jak bylo przed 1 marca.