  • Data: 2015-03-04 23:51:14
    Temat: Re: Meldunek a darowizna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesiaczek wrote:

    > Nieprawda.
    > Dowód nie wymaga aktualizacji z powodu zmiany miejsca zamieszkania.
    > Krótko mówiąc: Dowód jest ważny bez względu na to jaki adres jest tam
    > wpisany.
    > Złe założenia, bo właśnie przepisy się zmieniły.

    Do tej pory było tak, ze każda zmiana danych z automatu uniewżniała
    dowód po 3 miesiąch.
    Jak miałeś meldunek w dowodzie to też.
    I tego jestem pewien niezależnie od tego co ci ktoś powiedział.

    Jesli jest inaczej to poprosze konkretny paragrach, w ktorym bedzie
    stało, że zmiana adresu nie pociąga unieważnienia dowodu.
    Wiem, ze teoria swoje i praktyka swoje, ale mowimy o teorii.

    Na dzień dzisiejszy na pewno jest już inaczej (przynajmniej w praktyce),
    bo sam przepis mogl sie nie zmienic, ale dowód tak.