    From: Jacek Skowroński <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek a darowizna
    Date: Tue, 03 Mar 2015 11:59:17 +0100

    W dniu 03.03.2015 o 11:54, kosmos pisze:

    > Miesiąc temu zmieniałem adres zameldowania syna, i urzędniczka wyraźnie
    > poinformowała mnie, że stary dowód osobisty jest ważny jeszcze tylko
    > przez dwa miesiące, więc nie byłbym tego taki pewien...

    https://msw.gov.pl/pl/sprawy-obywatelskie/ewidencja-
    ludnosci-dowo/dowody-osobiste/12980,Informacje-Ogoln
    e.html#Obowi%C4%85zek%20wymiany%20dowodu%20osobisteg

    ,,Uwaga: Wszystkie dowody osobiste wydane dotychczas w oparciu o poprzednio
    obowiązujące przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności
    i dowodach osobistych, zachowują ważność do czasu upływu terminów w nich
    zawartych (chyba, że dowód wydany został jako bezterminowy) lub do momentu
    zmiany danych zawartych w dowodzie. Zmiana danych nie dotyczy jednak zmiany
    adresu zameldowania."

    --
    Jacek Skowroński