  • 61. Data: 2004-08-28 06:31:42
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Fri, 27 Aug 2004 22:43:09 +0200, Rodrig Falkenstein
    <f...@g...pl> wrote:

    >co konkretnie mam przeczytać?
    Jak dziala pole kierunkowe elektromagnetyczne na tkanki organiczne.
    (fizyka)
    Jak tkanki organiczne reaguja na zaburzenia pola (medycyna)

    Klapuch

  • 62. Data: 2004-08-28 06:39:29
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Thu, 26 Aug 2004 16:11:53 +0200, "miedza" <n...@p...pl> wrote:

    >Tacy ludzie mnie śmieszą... Buduję takie stacje od 1996 roku, począwszy od
    >wież skończywszy na antenach rozsiewczych i radioliniowych i ludzie non stop
    >swoje - zdrowie? Nie!

    To jeszcze raz, bo mnie niektore rzeczy tez smiesza.
    Raczej powszechnie wiadomo, ze picie i palenie szkodzi, prawda?
    A zyje sobie tysiace ludzi, ktorzy pija lub pala i NIC IM NIE JEST!
    Dziwne, prawda?
    Potem zaczynaja kaszlec, ale tez im nic nie jest. Inni widza biale
    myszki, ale tez sa zdrowi.
    Ciekawe ze przy wojskowych radarach istnieje ograniczenie czasowe
    pracy, a tutaj nagle sie okazuje, ze promieniowanie z anten jest
    zupelnie bezpieczne, bo "nic mi nie jest".
    To nie jest arszenik. Ludzie, ktorzy maja grzyb w mieszkaniu tez sa
    zdrowi. Tez im nic nie jest, chociaz maja ten grzyb juz od roku.
    Organizm jest silny. Ale nie da sobie rady ze wszystkim - wczesniej
    czy pozniej wyjdzie wszystko na jaw. Czy to w przypadku oslabienia,
    przemeczenia czy zatrucia.

    Jesli mowisz, ze BUDUJESZ (a nie uzywasz, dla mnie jest to roznica)
    takie stacje i nic Ci nie jest - ciesz sie.
    To jest tak, jakbys palil i mowil, ze nic Ci nie jest.
    Poza tym z tego co pamietam w przepisach BHP jest wymienione cos
    takiego jak pole elektromagnetyczne.

    A jesli nadal twierdzisz, ze jest nieszkodliwe to posadz jakakolwiek
    kobiete w ciazy przy radarze.
    Zobaczysz jakie bedzie miala smieszne dziecko.

    Klapuch

  • 63. Data: 2004-08-28 08:19:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> wrote:

    > i na pasku przy nerkach
    >
    > Czyli jednak szkodzi? ...

    chodzi o moment kiedy ktos dzwoni, przyloz do glosnika w radiu i zadzwon na
    komorke, co slyszysz?
    moze zaszkodzic np gdy masz rozrusznik serca itp.
    Tak w ogole to chodzilo mi o lewa strone :)

    P.

    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 64. Data: 2004-08-28 08:39:11
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 08:39:29 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
    <k...@o...-p-l> napisał:

    [ciach]

    > A jesli nadal twierdzisz, ze jest nieszkodliwe to posadz jakakolwiek
    > kobiete w ciazy przy radarze.
    > Zobaczysz jakie bedzie miala smieszne dziecko.

    Radar pracuje na innych długosciach fal i z zupełnie nieporównywalną z
    przekaźnikami mocą. Na tej samej zasadzie możesz porównywac izotopowe
    czujki dymu z czarnobylem.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 65. Data: 2004-08-28 08:44:53
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 08:31:42 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
    <k...@o...-p-l> napisał:

    > Jak dziala pole kierunkowe elektromagnetyczne na tkanki organiczne.
    > (fizyka)
    > Jak tkanki organiczne reaguja na zaburzenia pola (medycyna)

    A ja polecam lekturę opracowań na temat fal elektromagnetycznych, ze
    szczególnym uwzględnieniem rozróżniania czestotliwości i natężeń. Bo
    skutki wywoływane przez fale elektromagnetyczne zalezą właśnie od tego.
    Natowmiast Twoja wypowiedż sprowadza się do stwierdzenia: "promieniowanie
    elektromagnetyczne szkodzi". Na tej samej zasadzie możesz powiedzieć:
    "prad elektryczny zabija".

  • 66. Data: 2004-08-28 08:51:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    > To jeszcze raz, bo mnie niektore rzeczy tez smiesza.

    To co piszesz to już nie jest śmieszne, a żenujące. :(

    Nie dociera do Ciebie, albo nie chcesz, żeby dotarło,
    że NATURALNIE żyjemy w środowisku wypełnionym polem
    elektromagnetycznym i promieniowaniem i wymyślasz sobie
    jakieś absurdalne porównania.

    > Ciekawe ze przy wojskowych radarach istnieje ograniczenie czasowe
    > pracy, a tutaj nagle sie okazuje, ze promieniowanie z anten jest
    > zupelnie bezpieczne, bo "nic mi nie jest".

    Wojskowe radary mają moc od 500 kW do 1,5 MW czyli są od 100 tysięcy do
    1,5 miliona razy silniejsze od nadajników telefonii komórkowej.
    Więc co Ty człowieku chcesz porównywać!?
    Równie dobrze mógłbyś mówić, że zapalenie palnika gazowego w kuchence
    jest szkodliwe dla zdrowia bo bomba atomowa zabiła swoją temperaturą
    ponad 100 tysięcy ludzi.

    > A jesli nadal twierdzisz, ze jest nieszkodliwe to posadz jakakolwiek
    > kobiete w ciazy przy radarze.Zobaczysz jakie bedzie miala smieszne dziecko.

    Wypowiadasz się jak oszołom, który twierdzi, że zapalenie zapałki jest
    szkodliwe dla zdrowia i mówi "a jak nie wierzycie to posadźcie ciężarną
    kobietę przed miotaczem płomieni i go wystrzelcie".

    Może mniej oszołomstwa a więcej rozsądku ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    "Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne."
    (Karol Irzykowski)

  • 67. Data: 2004-08-28 12:12:12
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 sie o godzinie 10:44, na pl.soc.prawo, Rodrig Falkenstein
    napisał(a):

    > Na tej samej zasadzie możesz powiedzieć: "prad elektryczny zabija".

    Nie zagłębiając się już w samo określenie "prąd elektryczny" - odpowiedzieć
    można że w zakresie ponad bezpieczne napięcie - TAK - "prąd elektryczny"
    zabija i to nawet dosyć skutecznie, na śmierć.

    :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 68. Data: 2004-08-28 12:17:04
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 sie o godzinie 08:39, na pl.soc.prawo, Klapuch
    (www.klapuch.komrel.net) napisał(a):

    > To nie jest arszenik. Ludzie, ktorzy maja grzyb w mieszkaniu tez sa
    > zdrowi. Tez im nic nie jest, chociaz maja ten grzyb juz od roku.

    "Wieki" temu bardzo modne było zakładanie "klimatyzacji" w budynkach
    mieszkalnych, biurach, halach - co teraz się okazało zgubne dla zdrowia i
    życia ludzkiego. nawet te montowane w samochodach. Oczywiście technika
    zmierza do przodu i już to "zmieniono".
    Ciekawe czy za kilkanaście/dziesiąt lat nie okaże się że znowu coś "nie
    wyszło" ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 69. Data: 2004-08-28 12:44:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "diddo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mam.

    To zdaj sobie sprawę, że tak jest dla Ciebie zdrowiej... Jak będziesz
    gadal w domu, to telefon będzie Ci przy uchu promieniowal mocą np. 0,1 W a
    nie 2W, tak jak być może robi to teraz. Ja mam blisko domu 2 BTS-y w
    odlegościach 100 i 200 metrów i jestem zadowolony, telefon ma full zasięg,
    bateria dużej trzyma i jak rozmawiam, to wiem, że mi telefon 2W albo i 4W
    mocy mózgu nie gotuje.

  • 70. Data: 2004-08-28 12:47:57
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Marcin Kwaśniewski" <f...@z...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cgld5i$jnd$1@inews.gazeta.pl...

    > W zasadzie każdy w pasmie 900 MHz może do 2 W.

    Z moich informacji wynika, że max. moc telefonu w paśmie 900Mhz to 4 W,
    a w 1800 Mhz 2 W. A że nowe komórki mają w ramach "cięcia kosztów" moc max.
    2W to już inna sprawa. Dlatego też szybciej się na zadupiu starym trupem
    polączysz niż super, hiper nowym telefonem.