  • 1. Data: 2004-08-26 11:25:04
    Temat: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "diddo" <d...@o...pl>

    Witam

    mieszkam sobie w Gdyni niedaleko lasu, na pograniczu Redłowa i wzgórza w
    każdym razie miła okolica większość zabudowy to domki jednorodzinne, no i
    jeden taki pan sąsiad mój niestety dogadał się z telefonią ( chyba z erą )
    że postawią na dachu jego domu antenę odbiorczo/ nadawczą Co oczywiście
    ostro mnie ściśnieniowało.
    Obok są dwie szkoły jedna podstawowa, druga prawie średnia.

    Moje pytania.

    1. Jakie są możliwości zablokowania danej budowy. ( skąd podstawy prawne
    wziąć )
    2. Jakie ewentualnie argumenty można użyć, aby utrudnić budowę.

    póki co dostalem pismo z informacją z urzędu miasta i mam zamiar złożyć
    uwagi.

    pozdraswiam Robert

  • 2. Data: 2004-08-26 11:58:11
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > 2. Jakie ewentualnie argumenty można użyć, aby utrudnić budowę.
    >
    > póki co dostalem pismo z informacją z urzędu miasta i mam zamiar złożyć

    a co Ci po za wygladem przeszkadza w tej antenie?

    Niedaleko mojego domu tez stoi (ale idei) i jakos trzecia reka mi jeszcze
    nie wyrosla :)

    A moze boli Cie ze to nie u Ciebie a u sąsiada budują ? :))

    P.

  • 3. Data: 2004-08-26 12:09:59
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "diddo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że postawią na dachu jego domu antenę odbiorczo/ nadawczą Co oczywiście

    A czemu Cie ostro scisnelo? Czyzbys nie uzywal telefonu komorkowego?
    Zdajesz sobie sprawe, ze Twoj telefon mniej "promienuje" gdy masz BTS-a 100
    metrów od głowy, niż gdy masz BTS-a 3km dalej?
    Ludzie już widać tacy są - nie wiedzą a krzyczą. Będą protestować przeciw
    postawieniu stacji nadawczo-odbiorczej GSM nadającej z mocą kilkudziesięciu
    watów, a przeciw przekaźnikom UHF nadających z mocą 1000W (i większa), to
    nikt się nie sprzeciwi
    Przez takich jak Ty, człowiek ma tylko problemy z zadzwonieniem gdy znajduje
    się na jakimś odludnym terenie (brak BTS-a na wskutek protestu mieszkanców).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2004-08-26 12:16:30
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik kovalek napisał:

    > Przez takich jak Ty, człowiek ma tylko problemy z zadzwonieniem gdy znajduje
    > się na jakimś odludnym terenie (brak BTS-a na wskutek protestu mieszkanców).

    I wprowadzić zakaz budowy autostrad, objazdów i takich tam .. bo tu
    się urodziłem i tu umrę, choćby pod buldożerem ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 5. Data: 2004-08-26 12:57:16
    Od: "diddo" <d...@o...pl>

    Kupcie sobie działkę koło Czarnobyla... będzie wam idealnie.
    Ja nie mam zamiaru mieć jakichkolwiek anten, stacji itp. ponad te, które już
    są.
    O kwestiach krajobrazowych nie będę wspominał.
    Ponadto w centrum Gdyni nie trzeba się martwić o brak zasięgu.
    Jeżeli nie jesteście w stanie odpowiedzieć na zadane pytania to po prostu
    nie odzywajcie się, chcecie sobie ulżyć idźcie na pl.pregierz.
    Niepotrzebnie ściągnięte bity ...

    pozdrawiam Robert

  • 6. Data: 2004-08-26 13:04:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik diddo napisał:

    > O kwestiach krajobrazowych nie będę wspominał.

    Przemyśl ... Przekaźnik ... Pokaźna ilość blachy i stali ... A urok
    swój ma ;)

    > Ponadto w centrum Gdyni nie trzeba się martwić o brak zasięgu.

    A dzięki nowemu czemuś jeszcze mniej będziesz się martwił jak żona
    zadzwoni , że chata się pali , ją gwałcą a ty jesteś w piwnicy ...

    > Jeżeli nie jesteście w stanie odpowiedzieć na zadane pytania to po prostu
    > nie odzywajcie się, chcecie sobie ulżyć idźcie na pl.pregierz.

    Jeżeli nie jesteś w stanie poszukać w googlach, idź zagraj w bierki ...

    > Niepotrzebnie ściągnięte bity ...

    Niepotrzebnie wysłane bajty ...

    Przedstaw jakieś konkretne dowody (naukowe) , że ci się przez to
    dziecko z 3 nóżkami urodzi ... skoro zaciekle porównujesz to do
    Czernobyla...

    Ja mieszkałem pod takim przekaźnikiem 20 lat ... Woda mi się sama w
    domu nie gotowała, nocami nie świecę ... płodny ponoć jestem ... Więc
    w czym rzecz ?

  • 7. Data: 2004-08-26 13:06:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Ja nie mam zamiaru mieć jakichkolwiek anten, stacji itp. ponad te, które
    już
    > są.

    To się przeprowadz na pustynię :-))

    > Jeżeli nie jesteście w stanie odpowiedzieć na zadane pytania to po prostu
    > nie odzywajcie się, chcecie sobie ulżyć idźcie na pl.pregierz.

    Jeśli chcesz prawnika, który będzie przytakiwał Twoim pomysłom to sobie go
    opłać. To jest forum dyskusyjne i kazdy ma prawo się wypowiedzieć. A to że
    nektóre wypowiedzi nie będą Ci przychylne...cóz - lepiej sie na to przygotuj

    > Niepotrzebnie ściągnięte bity ...

    Kazał Ci ktoś? :-))

    HaNkA

  • 8. Data: 2004-08-26 13:10:18
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

> [...]
    > że postawią na dachu jego domu antenę odbiorczo/ nadawczą Co oczywiście

    oj przyznaj sie, że porostu jestes wściekły że sobie sąsiad dorobi do pensji
    ;)

  • 9. Data: 2004-08-26 13:19:31
    Od: "diddo" <d...@o...pl>

    :) wesoła grupa

    Zacznijmy więc od poczatku.
    Jak zemścic się na znienawidzonym sąsiedzie, który jeszcze dodatkowo chce
    wybudować sobie maszt, w dodatku zgarniać za to kase . Ja bym chciał z
    premedytacją mu w tym przeszkodzić bo go nienawidze. Wiem, że jak nie będzie
    mógł wybudować masztu to go krew zaleje a ja będe miał satysfakcję.

    pozdrawiam Robert

  • 10. Data: 2004-08-26 13:21:04
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 13:25:04 +0200, diddo <d...@o...pl> napisał:

> [...]
    > 2. Jakie ewentualnie argumenty można użyć, aby utrudnić budowę.
    >
    > póki co dostalem pismo z informacją z urzędu miasta i mam zamiar złożyć

    A po pierwsze to dlaczego zamierzasz zablokowac budowę?
    Dlatego, że "słyszałeś że szkodzi"?

    A po drugie: Masz komórkę?

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!