  • 51. Data: 2004-08-27 08:43:54
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > antenie nadajnik sobie lockujesz. teraz instaluję nowe anteny i
    > rozbudowywuję działające stacje, pracując nieopodal strefy. Nie jestem
    łysy,
    > a ni nikt z moich pracowników także nie jest łysy - wręcz przeciwnie, mamy
    > gęste, przydługawe włosy. Znam wszystkich dyżyrnych z regionu Katowic,
    > Poznania i Wawy z Ery i wielu z Centaka - będzie ich z 70? i może z 5 jest
    > łysych. Wiele bardziej szkodliwe są nadajniki TV i radiowe, niż te KILKU
    > watowe anteny rozsiewcze GSM, DCS czy już UMTS....

    jaki jest koszt takiego nadajnika (sprzet i utrzymanie powiedzmy roczne)
    i jaki ma zasieg?

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2004-08-27 13:30:04
    Od: Marek Wolski <u...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > nie chce byc nie uprzejmy ale policjanci tez za zazwyczaj lysi i z
    > powiklaniami (umyslowymi),
    > co to moze znaczyc ? :)

    Ci z drogówki to od radarów:)

    --
    Marek

  • 53. Data: 2004-08-27 20:06:10
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Thu, 26 Aug 2004 20:31:20 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

    >Przestań panikować diddo.
    >Tak nadajnik ma góra 4 waty mocy.

    Jakby mial 4 waty mocy to byloby go slychac 2 ulice dalej, pod
    warunkiem, ze nie pada.

    Klapuch

  • 54. Data: 2004-08-27 20:06:11
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Fri, 27 Aug 2004 10:33:57 +0200, "Przemek R."
    pl> wrote:

    >komorki nie wolno trzymac(moze nie tyle nie wolno co nie wskazane) Wiesz
    >gdzie? w kieszonce po prawe stronie (przy sercu) .
    >(koszule maja taka kieszonke) i bynjamniej nie chodzi tu o wzrok.

    i na pasku przy nerkach

    Czyli jednak szkodzi? ...

    Klapuch

  • 55. Data: 2004-08-27 20:06:11
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Thu, 26 Aug 2004 20:50:03 +0200, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> wrote:

    >A teraz podaj dowody , badania , tezy naukowców (Pomijaj takich
    >naukowców jak ja czy papcio rydzyk) ...

    Nasmiewaj sie dalej.
    Czy wiesz co by sie dzialo, gdyby takie badania zostaly opublikowane?

    Klapuch

  • 56. Data: 2004-08-27 20:06:11
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Fri, 27 Aug 2004 09:25:37 +0200, "SQ9HHL"
    <k...@N...pl> wrote:

    >kilka/kilkanaśce razy większymi niż BTS. Tak więc nie rozumiem o co ten
    >krzyk.

    A slyszales o panu, ktory mial antene z przemiennika na balkonie, bo
    "tak mu bylo wygodniej"?
    Nadajnik pracowal na 10 czy 15 W.
    To wystarczylo, zeby mial spore problemy.
    Pewnie slyszales. Krazylo to swojego czasu po eterze.
    Jesli jestes krotkofalowcem, to musisz wiedziec jakie dzialanie na
    czlowieka ma promieniowanie elektromagnetyczne.
    To jest raczej podstawą BHP w tym zawodzie/hobby.
    Przynajmniej bylo na egzaminie.

    pozdrawiam
    Klapuch
    Mariusz SP9TTV

  • 57. Data: 2004-08-27 20:11:07
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2004 22:06:11 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
    <k...@o...-p-l> napisał:

    > Nasmiewaj sie dalej.
    > Czy wiesz co by sie dzialo, gdyby takie badania zostaly opublikowane?

    Oczywiście ukrywanie wyników takich badań jest to rezultat żydomaońskiego
    spisku. Boja się uajwnienia prawdy. Tak samo jak bojś się, że się wyda, że
    ladowania na księzycu zostały sfałszowane, a CIA złapało marsjanina i
    pokroiło go na kawałki.
    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 58. Data: 2004-08-27 20:35:59
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Fri, 27 Aug 2004 22:11:07 +0200, Rodrig Falkenstein
    <f...@g...pl> wrote:

> [...]
    >spisku. Boja się uajwnienia prawdy. Tak samo jak bojś się, że się wyda, że
    >ladowania na księzycu zostały sfałszowane, a CIA złapało marsjanina i

    Jasne, jak nie da sie odpowiedziec normalnie to najlepiej wmieszac w
    to Zydow.

    Poczytaj sobie troche fizyki i medycyny i moze potem odpowiadaj, co?

    Klapuch

  • 59. Data: 2004-08-27 20:43:09
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2004 22:35:59 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
    <k...@o...-p-l> napisał:

    > Jasne, jak nie da sie odpowiedziec normalnie to najlepiej wmieszac w
    > to Zydow.
    >
    > Poczytaj sobie troche fizyki i medycyny i moze potem odpowiadaj, co?

    co konkretnie mam przeczytać?

  • 60. Data: 2004-08-27 22:04:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Jakby mial 4 waty mocy to byloby go slychac 2 ulice dalej, pod
    > warunkiem, ze nie pada.

    Poducz się.

    Arek