    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Date: Sat, 28 Aug 2004 10:51:36 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    > To jeszcze raz, bo mnie niektore rzeczy tez smiesza.

    To co piszesz to już nie jest śmieszne, a żenujące. :(

    Nie dociera do Ciebie, albo nie chcesz, żeby dotarło,
    że NATURALNIE żyjemy w środowisku wypełnionym polem
    elektromagnetycznym i promieniowaniem i wymyślasz sobie
    jakieś absurdalne porównania.

    > Ciekawe ze przy wojskowych radarach istnieje ograniczenie czasowe
    > pracy, a tutaj nagle sie okazuje, ze promieniowanie z anten jest
    > zupelnie bezpieczne, bo "nic mi nie jest".

    Wojskowe radary mają moc od 500 kW do 1,5 MW czyli są od 100 tysięcy do
    1,5 miliona razy silniejsze od nadajników telefonii komórkowej.
    Więc co Ty człowieku chcesz porównywać!?
    Równie dobrze mógłbyś mówić, że zapalenie palnika gazowego w kuchence
    jest szkodliwe dla zdrowia bo bomba atomowa zabiła swoją temperaturą
    ponad 100 tysięcy ludzi.

    > A jesli nadal twierdzisz, ze jest nieszkodliwe to posadz jakakolwiek
    > kobiete w ciazy przy radarze.Zobaczysz jakie bedzie miala smieszne dziecko.

    Wypowiadasz się jak oszołom, który twierdzi, że zapalenie zapałki jest
    szkodliwe dla zdrowia i mówi "a jak nie wierzycie to posadźcie ciężarną
    kobietę przed miotaczem płomieni i go wystrzelcie".

    Może mniej oszołomstwa a więcej rozsądku ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    "Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne."
    (Karol Irzykowski)