  • 1. Data: 2004-08-26 11:26:18
    Temat: Zwolnienie??
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    Witam mam takie pytanie. Ktos choruje od maja i ma zwolnienie to 17 wrzesnia
    (piatek). To czy w poniedzialek zaklad pracy moze dac urlop w ktorego
    trakcie zrobic mozna badana lekarskie (bo absencja wynosila powyzej
    miesiaca). Czy nie przeszkadzaja tutaj dwa wolne dni (sobota, niedziela).
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2004-08-26 17:53:29
    Temat: Re: Zwolnienie??
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Roki napisał(a):
> [...]
    > trakcie zrobic mozna badana lekarskie (bo absencja wynosila powyzej
    > miesiaca). Czy nie przeszkadzaja tutaj dwa wolne dni (sobota, niedziela).

    przeczytaj art. 229 paragraf 2 kp
    badanie lekarskie odbywa się co do zasady w czasie czasu pracy i zachowujesz
    prawo do wynagrodzenia, więc urlop ci nie potrzebny.
    Więc skontaktuj się z zakładem i poproś o skierowanie na badania.

    --
    JOHNSON :)