  • 11. Data: 2006-06-09 11:37:42
    Temat: Re: Map1 - Emapa
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A jeśli posiadam orginalną CD z tą mapą to coś zmienia?

    Nie. Chyba ze licencja programu stanowi inaczej.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2006-06-09 11:51:58
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "BarT_PL" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Witam
    > Podobnie jak setki osób zostałem pozwany przez firmę map1 która
    > nabyła prawa do ścigania osób umieszczających mapki na swoich
    > stronach.

    Tak z ciekawości:
    Przedstawili w pozwie jakieś dowody na to, że mają jakieś prawa do wycinka,
    którego użyłeś?

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2006-06-09 12:35:00
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    BarT_PL wrote:

    > Czy można karać kogoś za nieświadome wykorzystanie mapy?
    > Skąd miałem wiedzieć kto jest jej właścicielem i kto ma do niej
    > prawa?

    Ale wiedziales, ze to nie ty jestes jest wlascicielem i ze nie masz do
    niej zadnych praw.

  • 14. Data: 2006-06-09 12:36:06
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Paweł wrote:
> [...]
    >
    > Tak z ciekawości:
    > Przedstawili w pozwie jakieś dowody na to, że mają jakieś prawa do wycinka,

    Nie do wycinka, tylko do mapy, z ktorej wycinek pwostal.

  • 15. Data: 2006-06-09 12:55:31
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e6bpvm$61r$10@inews.gazeta.pl...

    > Nie do wycinka, tylko do mapy, z ktorej wycinek pwostal.

    Wszystko jedno. Chciałbym wiedzieć w jaki sposób dowodzą, że wspomniany
    wycinek pochodzi z mapy, do której mają prawa? Może właściciel serwisu www
    sam narysował?
    Zastanawiam się też jakie możliwości ma firma Map1 udowodnienia, że prawa
    zostały naruszone, gdy skasujemy sporny plik z serwera? (lub zastąpimy go
    innym należącym do nas?)

    Jak dla mnie to cała historia wygląda trochę podobnie do działań niektórych
    windykatorów. Postraszyć, a niektórzy zapłacą dla świętego spokoju?

    --
    Paweł

  • 16. Data: 2006-06-09 13:00:17
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Paweł wrote:
> [...]
    > wycinek pochodzi z mapy, do której mają prawa? Może właściciel serwisu www

    Przecież to widać na oko. Chyba, ze ta mapa jest tak kiepska, tupu jakis
    obrys czy cuś, to wtedy, zeczywiscie moze byc problem.

    > Zastanawiam się też jakie możliwości ma firma Map1 udowodnienia, że prawa
    > zostały naruszone, gdy skasujemy sporny plik z serwera? (lub zastąpimy go
    > innym należącym do nas?)

    Sędzę, ze teraz to choćby spalił serwer to już jest za późno.
    Raczej dowody na istnienie tego na serwerze zostały dobrze utrwalone.

  • 17. Data: 2006-06-09 13:53:04
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    A tak latwo narysowac wlasna mapke...

    Na przyklad taka:

    http://www.veoliawoda.pl/countries/link/image.htm?si
    te=veolia-woda.pl&objectId=274

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 18. Data: 2006-06-09 16:47:37
    Od: "BarT_PL" <b...@o...pl>

    Co do dowodow. Umiescili zrzut ekranu przedstawiajacy mape na mojej www
    i mape z programu tak wiec ewidentnie widac ze to ich mapa.
    Umiescilem 2 fragmenty mapy (przedstawiajace ten sam obszar) za kazdy
    chca po 1000zl.

  • 19. Data: 2006-06-09 21:12:41
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Co do dowodow. Umiescili zrzut ekranu przedstawiajacy mape na mojej www
    > i mape z programu tak wiec ewidentnie widac ze to ich mapa.

    Czy Twoja strna z Ta Mapa figuruje np na webarchive.org?

    Jesli nie, to niech spieprzaja na drzewo :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 20. Data: 2006-06-10 00:33:20
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    rezist.com wrote:

    > Czy Twoja strna z Ta Mapa figuruje np na webarchive.org?
    >
    > Jesli nie, to niech spieprzaja na drzewo :>

    Miełaś kiedyś sprawę w sądzie? Chyba jeszcze nie. Stąd te rady.