  • 11. Data: 2008-01-30 11:57:22
    Temat: Re: Mandat za niekorzystanie z drogi dla rowerów.
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "WitCha" <c...@d...vito> napisał w wiadomości
    news:fnpmtf$73n$1@news.dialog.net.pl...
    > Byłeś, widziałeś, jeździłeś po tej drodze, że nazywasz mnie kłamcą?
    Polecam jazdę po ścieżce rowerowej na ul.Kasprzaka w Gorzowie Wlkp. A
    właściwie slalom między latarniami, stojącymi dokładnie po środku szerokości
    drogi dla rowerów

  • 12. Data: 2008-01-30 13:10:11
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    jaQbek [z pracy] wrote:

    > Polecam jazdę po ścieżce rowerowej na ul.Kasprzaka w Gorzowie Wlkp. A
    > właściwie slalom między latarniami, stojącymi dokładnie po środku szerokości
    > drogi dla rowerów

    Chyba widziałem w sieci zdjęcia. To jest śmieszne na pierwszy rzut oka,
    ale tak naprawdę to czy "winni zostali ukarani"? To przecież jest
    ewidentne zagrożenie zdrowia i życia użytkowników tej drogi.

    Na drodze, o której piszę nie ma latarni, drzew, dziur, przejazdy
    zrobione z barierkami (jest się czego trzymać stojąc na światłach),
    podjazdy obniżone, droga między drzewami (zacieniona w słoneczne dni).
    Po prostu bajka, a i tak znajdą się tacy, co z niej nie korzystają :-)
    Jak ich nazwać?

    --

    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2008-01-30 13:36:07
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik WitCha napisał:

> [...]
    > podjazdy obniżone, droga między drzewami (zacieniona w słoneczne dni).
    > Po prostu bajka, a i tak znajdą się tacy, co z niej nie korzystają :-)

    A jak wyglada wjazd na ta droge? Np. jade rowerem jade i ta droga sie
    zaczyna lub dolacza. JEsl bezpieczny oznakowanywjazd? Czy musze sie
    zatrzymac, przeniesc rower przez pas zielony i drzewa i pojechac dalej? :)

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 14. Data: 2008-01-30 13:46:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mocniak" <m...@w...tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:fnpjs1$qio$2@inews.gazeta.pl...

    > Jakie są szanse w przypadku odwoływania się i jak się bronić?

    Dokładnie takie, jak to, ze wykażecie, że z jedni którą jechaliście pomimo
    zachowania należytej uwago NIE DAŁO SIE zauważyć oznakowana wskazującego na
    to, że równolegle do niej biegnie droga tylko dla rowerów.

  • 15. Data: 2008-01-30 14:12:44
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Byłeś, widziałeś, jeździłeś po tej drodze, że nazywasz mnie kłamcą?

    To Ty jeszcze nie zauważyłeś że kol "Internet' uważa że winny jest każdy,
    dopóki nie udowodni że nie jest? ;-))). Czyli musisz mu udowodnić że nie
    kłamiesz...

  • 16. Data: 2008-01-30 14:38:00
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Mr Internet wrote:

    > A jak wyglada wjazd na ta droge? Np. jade rowerem jade i ta droga sie
    > zaczyna lub dolacza. JEsl bezpieczny oznakowanywjazd? Czy musze sie
    > zatrzymac, przeniesc rower przez pas zielony i drzewa i pojechac dalej? :)

    No jak mam Ci napisać, że trzeba być skończonym debilem żeby nie
    korzystać z tej drogi?

    Wszystko jest zrobione jak trzeba od początku do końca. Na rowerze
    jeździłem, jeżdżę, i będę z niej korzystać, bo trudniej jeździ się
    jezdnią niż tą drogą. Korzystanie z jezdni na tym kilkukilometrowym
    odcinku to utrudnianie, a nie ułatwianie sobie życia.

    --

    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2008-01-30 14:39:14
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Robert J. wrote:

    > To Ty jeszcze nie zauważyłeś że kol "Internet' uważa że winny jest każdy,
    > dopóki nie udowodni że nie jest? ;-))). Czyli musisz mu udowodnić że nie
    > kłamiesz...

    Wszystko mu udowodnię, ale jak on mi udowodni, że jest internetem ;-)

    --

    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2008-01-30 14:45:56
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik WitCha napisał:

> [...]
    > jezdnią niż tą drogą. Korzystanie z jezdni na tym kilkukilometrowym
    > odcinku to utrudnianie, a nie ułatwianie sobie życia.

    Hmmm, to dziwne, bo u nas na takich sciezkach to jest ruch. Bo dogbrze
    zrobiona, oznakowana sciezka to skarb...

  • 19. Data: 2008-01-30 14:53:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "mocniak" <m...@w...tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:fnpjs1$qio$2@inews.gazeta.pl...
    >W skrócie.
    >
    > Jakie są szanse w przypadku odwoływania się i jak się bronić?

    Więc sporządź dokumentację fotograficzną tego co nam powiedziałeś i
    dołącz w sądzie jako dowód. Szanse na wygraną są 100%. Jeśli na ścieżce są
    jakieś słupy, czy inne przeszkody, a najczęściej są, to także je
    sfotografuj, argumentując, że korzystanie z tej ścieżki stwarza zagrożenie
    dla zdrowia i życia.
    Dokładnie taka sama ścieżka jest w Gorzowie Wlkp. Brak jakichkolwiek
    wjazdów i zjazdów, słupy na środku. Ostatnio jeden rowerzysta, który o taki
    słup przyhaczył, wygrał w sądzie 2000 zł odszkodowania od miasta.

  • 20. Data: 2008-01-30 14:54:51
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Mr Internet wrote:

    > Hmmm, to dziwne, bo u nas na takich sciezkach to jest ruch. Bo dogbrze
    > zrobiona, oznakowana sciezka to skarb...

    Tutaj też 99% rowerzystów z niej korzysta, ale zawsze znajdzie się jakiś
    "normalny inaczej". To jest tak dziwne, że aż podejrzane ;-)

    --

    Pozdrowienia