    From: Mr Internet <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za niekorzystanie z drogi dla rowerów.
    Date: Wed, 30 Jan 2008 14:36:07 +0100

    Użytkownik WitCha napisał:

    > Na drodze, o której piszę nie ma latarni, drzew, dziur, przejazdy
    > zrobione z barierkami (jest się czego trzymać stojąc na światłach),
    > podjazdy obniżone, droga między drzewami (zacieniona w słoneczne dni).
    > Po prostu bajka, a i tak znajdą się tacy, co z niej nie korzystają :-)
    > Jak ich nazwać?

    A jak wyglada wjazd na ta droge? Np. jade rowerem jade i ta droga sie
    zaczyna lub dolacza. JEsl bezpieczny oznakowanywjazd? Czy musze sie
    zatrzymac, przeniesc rower przez pas zielony i drzewa i pojechac dalej? :)

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie