  • 1. Data: 2008-01-30 09:37:29
    Temat: pytanie!
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    Zostałem oskarżony o pobicie synka Andrzejka.
    Andrzejek zmarł 19 maja 2004 r, w szpitalu w Legnicy gdzie w dniu 17
    maja 2004 r.o godz.9.przewieziono go ze szpitala w Głogowie z
    podejrzeniem SEPSY! MIAŁ TYLKO 25- dni.
    W Legnicy nie pozwolono nam z żoną zobaczyć synka nie wpuszczono też
    księdza gdy chcieliśmy go ochrzcić.Nikt z lekarzy w szpitalu w
    Głogowie czy w Legnicy nie widział jakich kolwiek obrażeń
    siniaczków.Nagle o godz,18 w dniu 17 05 szpital w Legnicy powiadamia
    policje że stwierdzono krwiaki w główce Andrzejka.Było to po 16
    godzinach gdy Andrzejek był w rękach lekarzy!!.Okazało się póżniej że
    był już po dwóch operacjach główki.OPERACJE ODBYŁY SIĘ W ŁÓŻKU!
    policja w Głogowie powołała biegłego,który w dniu 18 05 wydał
    opinie,że krwiaki są pochodzenia chorobowego bez udziału osób
    trzecich( był to biegły dr.Engel )
    Zostałem oskarżony w roku 2005 uniwinniony.Ale wyszło wtedy że
    prokuratura chowała dokumentacje medyczną( z 2 operacji stworzono
    obrażenia).Po sekcji we Wrocławiu zwłoki wruciły w worku foliowym nie
    pozszywane.W dodatku w protokole sekcji była INNA DATA ZGONU INNA DATA
    URODZENIA INNE MIEJSCE ZGONU INNE NAZWISKO.
    Potem gdy założyłem sprawę cywilną o znieważenie zwłok,którą wygrałem
    okazało się że funkcjonują DWA protokóły sekcji zwłok Andrzejka.Czyli
    w jednym sądzie protokół podpisany przez tego samego biegłego z Zakłdu
    Medycyny Sądowej we Wrocławiu( dr.J.Kaweckiego ),że Andrzejek był
    pobity, a w sądzie cywilnym protokół tej samej sekcji ale że był
    chory.Piekło!!
    mogę przesłać szczegóły sygn.akt sygn.wyroków sygn
    dochodzeń ,artykuły prasowe.Walcze teraz o prawde potrzebuje
    pomocy.Niech winni tego piekła poniosą odpowiedzialność
    TO JEST STRASZNA HISTORIA.

  • 2. Data: 2008-01-30 21:02:11
    Temat: Re: pytanie!
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    o so chozi

  • 3. Data: 2008-01-30 23:45:46
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    >o so chozi

    nick zobowiazuje :-)

  • 4. Data: 2008-01-30 23:46:45
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    >o so chozi

    do pytajacego, napisz do mnie na sowiecki.agent malpa niesfornazyta.pl jak
    ladnie opiszesz calosc + podeslesz ksero akt to wrzuce na zbigniewziobro.org
    moze ktos sie zainteresuje

  • 5. Data: 2008-01-31 04:28:23
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    On 30 Sty, 22:02, "BETON" <b...@m...pl> wrote:
    > o so chozi

    Już trzy lata mineły mojej walki o prawdę co się stało z moim synkiem
    Andrzejkiem.To co mnie spotkało jest gorsze niż film grozy czy horror.
    Gdy walczyłem o wyjaśnienie przyczyny zgonu synka to by mnie uciszyć
    prokuratura mnie oskarżyła o zabicie dziecka!!!!! Zostałem
    uniewinniony,ale co z tego jak do tej pory nie wiadomo co się stało z
    Andrzejkiem W tej sprawie są jak się okazuje 2 protokoły sekcji zwłok
    Są oszustwa prokuratury Piekło Była sprawa cywilna o znieważenie
    zwłok(po sekcji wruciły nie pozszywane w worku foliwym zawinięte w
    brudną pieluchę)Po interwencji prasy dopiero to wyszło Prokuratura w
    Głogowie napisała mi że rodzice nie są stroną w sprawie zwłok własnego
    dziecka.
    Była robiona potajemnie druga sekcja (w prosektorium w Głogowie )
    pierwsza była w Zakładzie Medycyny Sądowej we Wrocławiu. Lekarze nie
    widzieli obrażeń T.K.
    nie wykazuje obrażeń zdignozowano SEPSE i D I C .

  • 6. Data: 2008-01-31 05:01:06
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    On 31 Sty, 00:46, "Troll" <w...@d...mnie> wrote:
> [...]
    > ladnie opiszesz calosc + podeslesz ksero akt to wrzuce na zbigniewziobro.org

    Skątaktuj się ze mną Zobaczysz jak w naszym kraju można zniszczyć
    człowieka.
    Jak kpi się nawet z GODNOŚCI ZWŁOK MAŁEGO DZIECKA.,jak
    zastraszać,poniżać( zostałem uniewinniony,ale moralnie co mi to
    daje!!)Co robiono z moimi córeczkami wtedy 4 I 5 latek ( wielokrotnie
    były przesłuchiwane,ale pojedyńczo,żeby się nie zmawiały) Nie ma
    nagrań tych przesłuchań Czy zdajesz sobie sprawe co czują rodzice,gdy
    takie małe dziecko płacze bo się boi a tobie nie wolno przy nim wtedy
    być( mieliśmy przyznany statut osób pokrzywdzonych śledztwo było wtedy
    w sprawie,nie przeciw mnie.A nie mogliśmy być przy przesłuchaniu
    malutkich córek)

  • 7. Data: 2008-01-31 06:08:48
    Od: "adam.eu " <a...@g...pl>

    > To co mnie spotkało jest gorsze niż film grozy czy horror.
    > Gdy walczyłem o wyjaśnienie przyczyny zgonu synka to by mnie uciszyć
    > prokuratura mnie oskarżyła zabicie dziecka!!!!!

    Czy zgłaszałeś to do Rzecznika Praw Obywatelskich?
    Czy próbowałeś zainteresować media?

  • 8. Data: 2008-01-31 06:29:53
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    On 31 Sty, 07:08, "adam.eu " <a...@g...pl> wrote:

    > Czy zgłaszałeś to do Rzecznika Praw Obywatelskich?
    > Czy próbowałeś zainteresować media?
    >
    > --

    Jeszcze w 2004 r.kidy toczyło się dochodzenie w sprawie pisałem skargi
    na postępowanie prokuratury w Głogowie.Napisałem też do Europejskiego
    Rzecznika Praw Obywatelskich.Otrzymałem osobisty list od
    niego.Profesor N.Diamentouros,napisał mi,że choć oni nie mogą się tym
    zająć to ze względu na powagę sprawy przesyła osobisty list do
    ówczesnego Rzecznika Praw Obywatelskich prof.Zolla o interwencje.A co
    zrobiła prokuratura!!! Natychmiast stałem się wtedy podejrzanym i
    błyskawicznie spreparowano akt oskarżenia,zamykając dostęp do akt
    rzecznikowi.

  • 9. Data: 2008-01-31 16:00:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@g...com pisze:

    > zrobiła prokuratura!!! Natychmiast stałem się wtedy podejrzanym i
    > błyskawicznie spreparowano akt oskarżenia,zamykając dostęp do akt
    > rzecznikowi.

    Coś kręcisz. Akt oskarżenia nie zamyka dostępu do akt sprawy. Wręcz
    przeciwnie - to przed aktem oskarżenia są większe ograniczenia w
    dostępie do akt (z uwagi np. na dobro śledztwa).

    Czuję trolla...

  • 10. Data: 2008-01-31 16:29:56
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Coś kręcisz. Akt oskarżenia nie zamyka dostępu do akt sprawy. Wręcz
    > przeciwnie - to przed aktem oskarżenia są większe ograniczenia w
    > dostępie do akt (z uwagi np. na dobro śledztwa).

    Moje przypuszczenia, proszę ewentualnie sprostować. Rzecznik nie podejmuje
    działania, ponieważ sprawa jest w toku, nie zostały wykorzystane wszystkie
    środki odwoławcze, takie było wytłumaczenie.
    Ale jestem ciekawy, czy po zakończeniu sprawy Rzecznik Praw Obywatelskich
    cokolwiek zrobił? Mam na myśli naszego, krajowego.

    > Czuję trolla...

    Może trzy lata temu też bym czuł. Teraz jestem zdecydowanie ostrożniejszy z
    takim przypuszczeniami.