  • 11. Data: 2006-12-15 06:53:40
    Temat: Re: Mam sie sadzic z Poczta Polska ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    nastepnego
    > dnia po dobytej rozprawie (szedl 15-16 dni jakos). Rozprawa oczywoisice
    sie
    > odbyla zaocznie, i zaskarzono nam 500 zl (+koszty sadowe) tytulem
    przegranej
    > sprawy. Sprawa to bylo zaskarzenie przez klienta nieuznania reklamacji na
    > towar. Na 99 % rozprawe bysmy wygrali - mamy dwukrotne oswiadczenie
    > bieglego, ze towar byl nieprawidlowo konserwowany. Co mamy zrobic? Zazadac
    > od poczty calej przegranej kwoty a jak odmowia mamy isc do sadu ?

    Jeszcze jedno : pismo z sadu mowi o tym, ze rozprawa odbedzie sie 12.12.
    Pismo otrzymalismy 13.12. Ale tez tam jest napisane, ze mamy w terminie 7
    dni dokonac odpowiezi na pozew. To jak to jest ?? Zakladaja z gory, ze list
    nie bedzie szedl dluzej niz 7 dni ?

    Fantom
    ps. Sad wyslal list 28.11.2006

  • 12. Data: 2006-12-15 11:21:33
    Od: m...@g...com

    Fantom wrote:

> [...]
    > dni dokonac odpowiezi na pozew. To jak to jest ?? Zakladaja z gory, ze
    > list nie bedzie szedl dluzej niz 7 dni ?

    Urzędy skarbowe mają wiarę że list polecony niepriorytetowy będzie szedł
    mniej niż 2 dni: wysłane 6 maja, dotyczy stawiennictwa się 8 maja.
    Odebrałem gdzieś przed czerwcem (po drugim awizo).

    Inna sprawa, że pismo jest datowane na połowę kwietnia, więc być może w
    sądzie też tak jest że kopertowanie i wysłanie zajmuje im 2 tygodnie :)

    p. m.

  • 13. Data: 2006-12-15 21:53:21
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" napisał
    > ?? Nie czaje ? Co krece ?
    > List mam odebrany 1 dzien po rozprawie. Nie byl ani razu awizowany nawet
    > (bo
    > to na kopercie wtedy jest zaznaczone)

    Dlatego mamy wątpliwości czy to prawda. Pierwszą rzeczą jaką sąd robi przy
    sprawdzaniu obecności to patrzy czy każdy został prawidłowo wezwany na
    termin, nie mówiąc już o zaprotokołowaniu tego faktu.

    --
    p09v