  • 1. Data: 2006-12-14 18:48:40
    Temat: Mam sie sadzic z Poczta Polska ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Wlasnie jako firma doswiadczylismy strajku listonoszy. Sad wyslal do nas
    wezwanie na rozprawe (14 fni przed nia). Poczta dostarczyla list nastepnego
    dnia po dobytej rozprawie (szedl 15-16 dni jakos). Rozprawa oczywoisice sie
    odbyla zaocznie, i zaskarzono nam 500 zl (+koszty sadowe) tytulem przegranej
    sprawy. Sprawa to bylo zaskarzenie przez klienta nieuznania reklamacji na
    towar. Na 99 % rozprawe bysmy wygrali - mamy dwukrotne oswiadczenie
    bieglego, ze towar byl nieprawidlowo konserwowany. Co mamy zrobic? Zazadac
    od poczty calej przegranej kwoty a jak odmowia mamy isc do sadu ?

    Fantom

  • 2. Data: 2006-12-14 18:53:36
    Temat: Re: Mam sie sadzic z Poczta Polska ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Fantom napisał(a):

    > Co mamy zrobic?

    Złożyć sprzeciw od wyroku zaocznego lub apelację.
    Ale wątpię czy sąd prowadziłby rozprawę gdyby nie miał dowodu
    zawiadomienia o terminie, a więc pewnie coś kręcisz.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-12-14 19:04:09
    Od: "magda" <y...@b...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nastepnego
    > dnia po dobytej rozprawie (szedl 15-16 dni jakos).

    Jesli jest tak jak piszesz skladaj zazalenie/apelacje. Argument masz
    mocny-date odbioru listu poleconego, a byc moze i zwrotke na ktorej jest
    data odbioru.
    Pzdr. M.

  • 4. Data: 2006-12-14 20:00:24
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 14-12-2006 o 19:53:36 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Złożyć sprzeciw od wyroku zaocznego lub apelację.
    > Ale wątpię czy sąd prowadziłby rozprawę gdyby nie miał dowodu
    > zawiadomienia o terminie, a więc pewnie coś kręcisz.

    Nie musi nic kręcić, ja też nie dostałem kilku awiz a polecone wracały do
    adresatów,
    w tym jeden lit urzedowy..

  • 5. Data: 2006-12-14 20:12:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    t napisał(a):

    > Nie musi nic kręcić, ja też nie dostałem kilku awiz

    Kręci, kręci. Awiz (listu doręczonego przez awizo) sąd też nie mógł
    mieć, skoro list został doręczony dzień po rozprawie.

  • 6. Data: 2006-12-14 20:25:07
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 14-12-2006 o 21:12:53 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Kręci, kręci. Awiz (listu doręczonego przez awizo) sąd też nie mógł
    > mieć, skoro list został doręczony dzień po rozprawie.

    Ah no tak! Przecież dostał list więc sąd nie mógł dostać zwrotu :)

  • 7. Data: 2006-12-14 20:33:47
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "magda" napisał
    > Jesli jest tak jak piszesz skladaj zazalenie/apelacje. Argument masz
    > mocny-date odbioru listu poleconego, a byc moze i zwrotke na ktorej jest
    > data odbioru.

    Akurat w przypadku wyroku zaocznego ani jedno ani drugie nie pasuje :)

    -p09v

  • 8. Data: 2006-12-14 21:20:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *t* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Nie musi nic kręcić, ja też nie dostałem kilku awiz a polecone
    > wracały do adresatów,

    Mnie raz w takiej sytuacji nawet udało się uzyskać przywrócnie terminu
    do dokonania czynności.
    A teraz w pracy czekamy na postanowienie z KRS - wysłane 24 listopada ;-)
    Sam odpis już mam - no i nawet nie wiem jak by teraz wyglądała ew.
    kwestia zaskarżenia postanowienia ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2006-12-15 06:11:10
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Złożyć sprzeciw od wyroku zaocznego lub apelację.
    > Ale wątpię czy sąd prowadziłby rozprawę gdyby nie miał dowodu
    > zawiadomienia o terminie, a więc pewnie coś kręcisz.

    ?? Nie czaje ? Co krece ?
    List mam odebrany 1 dzien po rozprawie. Nie byl ani razu awizowany nawet (bo
    to na kopercie wtedy jest zaznaczone)

    Fantom

  • 10. Data: 2006-12-15 06:11:31
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > bieglego, ze towar byl nieprawidlowo konserwowany. Co mamy zrobic? Zazadac
    > od poczty calej przegranej kwoty a jak odmowia mamy isc do sadu ?

    A tak wogole - mam pisac do Poczty czy od razu do sadu ?