  • 1. Data: 2006-12-14 16:47:38
    Temat: chce naslac komornika na pzu
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    wygralem sprawe w sadzie z pzu,
    chodzilo o naprawe auta z oc sprawcy /kwota 7 tys pln/ dosc dlugo czekalem
    bo 2 lata od wypadku a 1 rok od wniesienia sprawy w sadzie,
    dzis dostalem pismo, ze moge zglosic sie po pieniadze, oczywiscie pojechalem
    i znow zonk kasy nie daja bo zlikwidowali kase a tylko czek, lub wplata na
    konto /konta nie mam/
    chce czek a tu znow zonk bo nie ma jakiegos dupka ktory podpisze ten czek!!!
    mam dosc tej instytucji
    chce by komornik zciagnal nalezne mi pieniadze
    bede zlosliwy i nie przyjme przekazu pocztowego ktory podobno ma byc do mnie
    wyslany :)) poczekam jeszcze pare miesiecy bo nigdzie nie ma tak dobrego
    oprocentowania:)
    tylko mam pewne watpliwosci:)
    - czy moge tak zrobic?
    - ile do tego cyrku doplaci pzu? - chodzi o koszt komornika
    pozdro:)

  • 2. Data: 2006-12-14 16:59:49
    Temat: Re: chce naslac komornika na pzu
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > bede zlosliwy i nie przyjme przekazu pocztowego ktory podobno ma byc do
    > mnie
    > wyslany :)) poczekam jeszcze pare miesiecy bo nigdzie nie ma tak dobrego
    > oprocentowania:)

    No to będzie kicha, a nie % :-)

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2006-12-14 17:04:05
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    R6 napisał(a):
> [...]
    > chce by komornik zciagnal nalezne mi pieniadze
    > bede zlosliwy i nie przyjme przekazu pocztowego ktory podobno ma byc do mnie

    Kodeks Cywilny

    Art. 354
    § 1. Dłużnik powinien wykonać zobowiązanie zgodnie z jego treścią i w
    sposób odpowiadający jego celowi społeczno-gospodarczemu oraz zasadom
    współżycia społecznego, a jeżeli istnieją w tym zakresie ustalone
    zwyczaje - także w sposób odpowiadający tym zwyczajom.
    § 2. W taki sam sposób powinien współdziałać przy wykonaniu zobowiązania
    wierzyciel.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-12-14 17:08:13
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwyczaje - także w sposób odpowiadający tym zwyczajom.
    > § 2. W taki sam sposób powinien współdziałać przy wykonaniu zobowiązania

    no i?
    moge zglosic sie do komornika ? o jakich zwyczajach mowil ustawodawca? chyba
    ustawowo nie zostal zalegalizowany monopol pzu na wal... w uja?
    pozdro:)

  • 5. Data: 2006-12-14 18:50:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    R6 napisał(a):

    > no i?
    > moge zglosic sie do komornika ?

    Możesz. W najgorszym wypadku najwyżej koszty egzekucji zapłacisz ty.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 6. Data: 2006-12-14 19:00:45
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Możesz. W najgorszym wypadku najwyżej koszty egzekucji zapłacisz ty.

    Zastanawia mnie tylko, czy PZU może złożyć należną kwotę w depozycie
    sądowym?

    Skoro wierzyciel nie odebrał pieniędzy w kasie pomimo wezwania, nie
    odebrał również przekazu pocztowego... wtedy poza kosztami komornika
    doszłyby zapewne koszty depozytu. Mylę się?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-12-14 19:04:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek napisał(a):

    > Zastanawia mnie tylko, czy PZU może złożyć należną kwotę w depozycie
    > sądowym?

    Jeśli udowodni że nie chcesz odebrać. Ale marne szanse. Prawidłowo to
    dług pieniężny jest długiem oddawczym i zamiast cię wzywać powinni ci
    wysłać do domu.

    > Skoro wierzyciel nie odebrał pieniędzy w kasie pomimo wezwania, nie
    > odebrał również przekazu pocztowego...

    No jak nie odebrał przekazu, to spokojnie można złożyć do depozytu sądowego.

  • 8. Data: 2006-12-14 19:09:40
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
> [...]
    > wysłać do domu.
    > No jak nie odebrał przekazu, to spokojnie można złożyć do depozytu

    Czyli mam rację... Cytat z postingu otwierającego wątek: "bede zlosliwy

  • 9. Data: 2006-12-14 19:14:15
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    > Tomek napisał(a):

    reasumujac
    mam szanse na zemste?
    pozdro:)

  • 10. Data: 2006-12-14 19:41:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    R6 napisał(a):

    > mam szanse na zemste?

    Masz szansę na piekło. Wiesz że chcę zemsty to bardzo niskie uczucia?