  • 11. Data: 2005-11-18 08:53:07
    Temat: Re: Małżeństko a wojsko...
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    nie wiem czemu , ale jego posta widzialem normalnie, dopiero
    twojego(lacznie z tematem) widze z krzakami, masz moze wlaczona opcje
    zeby nie pisac w formacie osoby ktorej sie odpowiada tylko we wlasnym
    iso-8xxx-2??
    PS. on napisal w iso-1 ale ty w utf-8 ;) to moze przez to ;)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 12. Data: 2005-11-18 13:37:00
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    K wrote:

    > Pozdrawiam i czekam na wypowiedzi.

    malo prawdopodobne aby cie wzieli, na chwile obecna pobor prawie nie
    istnieje, maja tylu ochotnikow ze sami nie wiedza co z nimi robic

  • 13. Data: 2005-11-18 13:57:40
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 17 lis o godzinie 13:23, na pl.soc.prawo, Hubert Grochowina
    napisał(a):

    > mnie z żona nie wzieli ale ma to sie zmienic

    Spadłem z krzesła - post miesiąca. :P

    Od kiedy mężatki są poborowymi? ;))))))
    i czy idzie się 'parami' czy tez każdy z małżonków może trafić do innej
    jednostki? :P

    --
    Herbi
    18-11-2005 14:57:38