  • 1. Data: 2005-11-16 23:16:57
    Temat: Wyrzucona z mieszkania?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jest sobie osoba, ktorej zmieniono zamki w mieszkaniu.
    Ale po kolei.
    Mieszkanie spółdzielcze. Główny najemca za coś ma sprawę o
    eksmisję (nie wiem za co). Jeszcze nie doszło do wydania nakazu
    eksmisji przeciw tej osobie. Najemca ten przebywa za granicą.
    Druga osoba zameldowana w tym mieszkaniu jakiś czas tam nie była.
    Z mieszkania wywieziono meble, ogólnie wszystko. Pod nieobecność
    miszkańców spółdzielnia przepytała sąsiadów i poprzez włamanie
    weszła do mieszkania. Wymieniono zamki. Włamania dokonano podobno
    w celu przejrzenia instalacji gazowej.
    Czy osoba zameldowana tam, ale nie główny najemca, może w tej
    chwili wejść do mieszkania nie informując nikogo i wymienić zamki
    na własne? No i zamieszkać tam.
    Zakładam, że wszystko to jest prawdą. Jeśli byłyby potrzebne
    jakieś dodatkowe wyjaśnienia, zapytam się.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 2. Data: 2005-11-17 01:46:16
    Temat: Re: Wyrzucona z mieszkania?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dlgeko$qhd$1@inews.gazeta.pl...

    Wezwać Policję i powiadomić, ze ktoś się włamał i ukradł zawartość
    mieszkania, której to zawartości miała pilnować owa osoba. Policja
    szybko sprawdzi, choć powątpiewam, by spółdzielnia dała tak plamy
    poprzez ewidentne samowolne naruszenie posiadania (i to dokonane w
    formie kradzieży z włamaniem).

  • 3. Data: 2005-11-17 09:00:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cześć

    Robert Tomasik napisał(a) :

> [...]
    > szybko sprawdzi, choć powątpiewam, by spółdzielnia dała tak plamy
    > poprzez ewidentne samowolne naruszenie posiadania (i to dokonane w

    Zawartość mieszkania została opróżniona przed przybyciem
    spółdzielni. Przez zameldowanych lokatorów.

  • 4. Data: 2005-11-17 22:54:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dlhgqc$8sm$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć
    > Zawartość mieszkania została opróżniona przed przybyciem
    > spółdzielni. Przez zameldowanych lokatorów.

    No to odpada włamanie, ale pozostaje nadal naruszenie miru domowego,
    które jest ścigane na wniosek uprawnionego. Przy czym w moim w takim
    wypadku należało by jednak zbadać, czy faktycznie osoba, która nie
    może się obecnie do mieszkania dostać mieszkała w tym mieszkaniu i
    została pokrzywdzona. No bo jak tam nie było mebli, to trochę zmienia
    sytuację.

  • 5. Data: 2005-11-18 08:46:14
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    ano faktycznie zmienia, bo zameldowanie nie daje prawie zadnych praw,
    jesli osoba nie przebywala(mieszkala) w tym mieszkaniu to jej sie szkoda
    nie stala, a fakt zameldowania nie pozwala jej na wejscie do mieszkania
    w ktorym de facto nie mieszka ;)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 6. Data: 2005-11-18 20:16:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>
    napisał w wiadomości news:dlk3p9$4qp$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > ano faktycznie zmienia, bo zameldowanie nie daje prawie żadnych
    praw,
    > jeśli osoba nie przebywała(mieszkała) w tym mieszkaniu to jej się
    szkoda
    > nie stała, a fakt zameldowania nie pozwala jej na wejście do
    mieszkania
    > w którym de facto nie mieszka ;)

    Ale z drugiej strony, jak ktoś przed remontem wywiezie do rodziców
    meble, to nie oznacza, ze z tego powodu każdy ma prawo wchodzić sobie
    do tego mieszkania.

  • 7. Data: 2005-11-19 23:40:00
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    i przed sadem latwo bedzie dowiesc, ze wywiozlo sie meble a za dwa dni
    zmienili mi zamki, sasiedzi to potwierdza i mozna wygrac, bo jesli nie,
    to szkoda zachodu, a jeszcze trzeba bedzie koszty postepowania placic