  • 31. Data: 2002-06-05 13:10:55
    Temat: Re: Mail antypiracki do Policji ?
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    plonk donosicielom :)
    ..

  • 32. Data: 2002-06-05 13:31:43
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    Przemciu.- Twój stary to synek.

  • 33. Data: 2002-06-05 13:37:40
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    Papik Ty pewnie piwo to też pijesz bezalkoholowe , a lewej mp3 to nigdy na
    dysku nie miałeś co ,że o divixie nie wspomnę?
    ;-)) Jesteś aniołem !!

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnafs83i.i3l.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

  • 34. Data: 2002-06-05 13:38:09
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 5 Jun 2002 15:37:40 +0200, tn napisał/napisała:
    > Papik Ty pewnie piwo to też pijesz bezalkoholowe , a lewej mp3 to nigdy na
    > dysku nie miałeś co ,że o divixie nie wspomnę?
    > ;-)) Jesteś aniołem !!

    Czepiasz sie normalnie..
    Wszystko rozbija sie o to,ze przy..czepiacie sie do mnie o POSIADANIE
    mp3,nielegalnego stuffu (cakewalk,windows) etc.

    Zaczalem watek z pytaniem i tak tez go zakoncze:

    Widzisz roznice miedzy posiadaniem mp3,softu,etc a samym CZERPANIEM zyskow
    ze sprzedazy tych danych ?

    EOT.

  • 35. Data: 2002-06-05 13:48:43
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    nie ma roznicy za czerpanie zyskow ze sprzedazy nielegalnych programow etc.
    max 5 lat za posiadanie max 5 lat (paserstwo) oba przypadki to przestepstwa

    ps. gdzie by to doniesc.........?
    "Papik" <p...@g...w.astercity.net> wrote in message
    ..

  • 36. Data: 2002-06-05 13:54:46
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    Masz racje wróćmy do początku , weź do faceta ślącego Ci te spisy napisz
    że Cię to nie interesuje , albo daj mu swoje własne utwory (promocja jak
    nic), jeśli to nie pomoże to wtedy daj mu do zrozumienia że może mieć
    nieprzyjemności i jestem pewien że więcej do Ciebie nie napisze.
    Oczywiście nie popieram piractwa ale bez przesady Ty się będziesz pastwił
    nad jakąś płotką to tak jak już pisałem jak byś się wyżywał na studentach
    którzy np. myją szyby na stacjach CPN i nie płacą podatku .
    przemyśl to
    cze pozdrawiam

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnafscdh.ic6.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

  • 37. Data: 2002-06-05 14:04:47
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    tak powaznie to :
    bsa - od oprogramowania , wspopracuje z policja
    policja - piractwo w wszelkiej postaci sciga z urzedu
    zaiks - jezeli chodzi o mp3 , muzyke itp.

    ps. strasznie nie znosze kapowania i wg starczy mu ze zbombardowales z
    kumplami skrzynke pocztowa (spamerstwo tez jest karalne) i tak jak pisal
    nijaki "tn" email z tekstem o tym aby ci juz nie wysylal spisu i sprawa
    zalatwiona

    nic dodac nic ujac
    a temat piractwa jest na tyle bulwersujacy ze aby o nim porozmawiac trzeba
    by bylo zalorzyc odrebna grupe

    ps.bede popieral piractwo i kupowal piraty do puty ich cena nie bedzie
    przyziemna i zmniejszy sie ilosc posrednikow ktora podbija ceny z czego jak
    kazdy wie na tantiemy dla wykonawcow ida smieszne ilosci

    ps. moze jest ktos obyty w temacie i poda w jakich procentach ma udzial jaki
    posrednik w sprzedazy np. polskiego zespolu na cd audio.

    czyli np 2% tantiemy
    30% empik
    10 % menagerowie zespolu
    40 % urzad skarbowy itp....

  • 38. Data: 2002-06-05 14:08:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    lord <r...@p...onet.pl> wrote:

    > nic dodac nic ujac

    Ja dodam, że może zamiast w piraty zainwestujesz w słownik. Na Twoim
    przykładzie widać, że język polski być trudny.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 39. Data: 2002-06-05 14:14:28
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    nie stosuje polskich znakow bo polowa ludzi by widziala krzaki wiec sie
    odpie..oddalaj sie ode mnie
    ps. na tyle szybko pisze na klawiaturze ze moga byc male literowki wiec ...
    trudno ale przeczytac i zrozumiec dla osoby ktora skonczyla podstawowke nie
    bedzie problemu
    zreszta stare przyslowie glosi "madrej glowie dosc po slowie"
    i dla innych mniej bystrych (przemciu) "Mądrej głowie dość po słowie"

  • 40. Data: 2002-06-05 14:22:55
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    Przemcio - daj na tace