  • 1. Data: 2002-06-04 12:32:12
    Temat: szansa na kase
    Od: "niebiesko_oka" <n...@g...pl>

    Wiatam
    zastanawia mnie czy legalne jest jest pisanie w gazecie lub innych źródłach
    informacji z takim tekstem : MAM PRZEPIS NA DUZA KASE
    JESLI CHCESZ TO SPRZEDAM CI GO
    ZA JEDYNE 10 ZŁ

    przypusmy ze ja przepis kupiłam i w srodku zobaczylam napis : ZROB TO CO JA
    !!!

    wydaje sie o być oszustwem ale gośc wywiązał sie z umowy bo
    dał mi przepis prawdziwy bo skoro ja go kupilam to inni też
    więc czy to jest oszustwo ??? czy można mnie za to ukarać ???

    Pozdrawiam
    An

  • 2. Data: 2002-06-09 10:49:50
    Temat: Re: szansa na kase
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "niebiesko_oka" <n...@g...pl> wrote in

> [...]
    > JESLI CHCESZ TO SPRZEDAM CI
    > GO ZA JEDYNE 10 ZŁ
    >
    > przypusmy ze ja przepis kupiłam i w srodku zobaczylam napis : ZROB TO

    ROTFLMAO :))))

    --
    Rafał 'Raf256' Maj