  • 1. Data: 2002-06-04 12:50:32
    Temat: Mail antypiracki do Policji ?
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Troche NTG,ale skoro rozmawiamy o prawie, to moze ktos ma jakies namiary na
    policyjna skrzyneczke w stylu abuse ?

    Denerwuje mnie jeden koles sprzedajacy mp3, co jakis czas wali mi na
    skrzenke domowa spory spisik w excelu :/

    Z roznych kont, ale wysyla z tego samego komputera (stale IP).

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 2. Data: 2002-06-04 18:09:57
    Temat: Re: Mail antypiracki do Policji ?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    h...@k...waw.pl

    > Denerwuje mnie jeden koles sprzedajacy mp3, co jakis czas wali mi na
    > skrzenke domowa spory spisik w excelu :/

    Od kiedy mp3 jest nielegalne? Zgłoś go do abuse jego providera, a nie na
    Policję...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2002-06-04 18:10:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Papik <p...@g...w.astercity.net> wrote:

    > Troche NTG,ale skoro rozmawiamy o prawie, to moze ktos ma jakies namiary na
    > policyjna skrzyneczke w stylu abuse ?

    hajduk at kgp waw pl

  • 4. Data: 2002-06-04 18:31:39
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 4 Jun 2002 18:10:23 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko napisał/napisała:

    > Od kiedy mp3 jest nielegalne? Zgłoś go do abuse jego providera, a nie na
    > Policję...

    Znaczy co, handel albumami mp3 JEST LEGALNY ?
    To dlaczego wszystkie serwisy z mp3 sa tak szybko zamykane i jest TAK malo
    mp3 do sciagania via WWW ? :)

  • 5. Data: 2002-06-04 18:35:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Papik <p...@g...w.astercity.net> wrote:

    > Znaczy co, handel albumami mp3 JEST LEGALNY ?

    Tak. A niby nie? Poproszę wykładnię prawa. Hint: mp3, mp3 nierówne.

    > To dlaczego wszystkie serwisy z mp3 sa tak szybko zamykane i jest TAK malo
    > mp3 do sciagania via WWW ? :)

    Bo są to pirackie mp3. Sam handel mp3 jako takimi nie jest przestępstwem.
    Czytaj łopatologicznie - sam format nie jest zabroniony.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2002-06-04 19:32:54
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Tue, 4 Jun 2002 18:31:39 +0000 (UTC), uzytkownik Papik
    i wyszlo z tego co nastepuje:

    >Znaczy co, handel albumami mp3 JEST LEGALNY ?
    >To dlaczego wszystkie serwisy z mp3 sa tak szybko zamykane i jest TAK malo
    >mp3 do sciagania via WWW ? :)

    Co ma piernik (format kompresji MP3) do wiatraka (tresc utworu
    muzycznego poddawana kompresji) ?

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    \_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
    \__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

  • 7. Data: 2002-06-04 20:41:24
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 4 Jun 2002 18:35:28 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko napisał/napisała:
    > Bo są to pirackie mp3. Sam handel mp3 jako takimi nie jest przestępstwem.
    > Czytaj łopatologicznie - sam format nie jest zabroniony.

    No chodzilo mi o to,ze ktos sprzedaje pirackie utwory w formacie mp3, to juz
    chyba nie jest legalne :)

  • 8. Data: 2002-06-04 23:04:59
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > hajduk at kgp waw pl

    znasz go osobiscie >?
    bo kolega mial pytanie, wyslal i zadnej odpowiedzi,
    szukaj go przez centrale i tez nie znalazl
    czy to jest nazwisko real man czy nazwa jakiejs grupy ludzi czy wydzialu
    ?

    Jacek

  • 9. Data: 2002-06-05 07:00:33
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    jak juz tego kolesia podjebiesz na policji to nie zapomnij podjebac kazdego
    na warszawskim stadionie x-lecia i juz bedziesz mial szanse stac sie glownym
    podpierdalaczem i kapusiem w polsce - gratuluje !!!!

    ps. nikomu nie zycze takiego sasiada jak ty bo co dziennie pare donosow
    byloby na kazdego sasiada - takich jak ty donosicieli powinno sie zamykac na
    1 rok do wiezienia o zaostrzonym rygorze z napisem na czole kapus - po roku
    bys sie uspokoil

    ps2 - obys podjebal kolesia za te emaile i zeby sie okazalo ze sie pomyliles
    i aby kolo cie zgnoil i zebys trafil do takiego miejsca jak napisalem wyzej
    !!!

    ps3 - jestes osoba z serii tych co to w czasie 2 wojny swiatowej parali sie
    donosikami na sasiadow do "ss" , cos czuje ze dziadek cbyba taki byl i
    ojciec wiec dlaczego syn mailby byc inny

    NAJBARDZIEJ NIE NAWIDZE KAPOWANIA I DONOSICIELSTWA JAK MIALBYM LEPSZE LACZE
    SAM BYM CI POZAPYCHAL ZLOSLIWIE SKRZYNKI EMAILOWE FILMIKAMI PORNO TAK ABYS
    NIGDY JUZ NIE MOGL KORZYSTAC Z EMAILA

  • 10. Data: 2002-06-05 07:15:19
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 5 Jun 2002 09:00:33 +0200, lord napisał/napisała:
    > jak juz tego kolesia podjebiesz na policji to nie zapomnij podjebac kazdego
    > na warszawskim stadionie x-lecia i juz bedziesz mial szanse stac sie glownym
    > podpierdalaczem i kapusiem w polsce - gratuluje !!!!

    Nie znasz sytuacji wiec nie zabieraj glosu.

> [...]
    > 1 rok do wiezienia o zaostrzonym rygorze z napisem na czole kapus - po roku

    Jakis uraz Ci chyba pozostal :>

    [...]
    > NAJBARDZIEJ NIE NAWIDZE KAPOWANIA I DONOSICIELSTWA JAK MIALBYM LEPSZE LACZE
    > SAM BYM CI POZAPYCHAL ZLOSLIWIE SKRZYNKI EMAILOWE FILMIKAMI PORNO TAK ABYS
    > NIGDY JUZ NIE MOGL KORZYSTAC Z EMAILA

    Sam bys sobie zaszkodzil, ale mozesz sprobowac szczescia mailbombingiem..
    Wytna Ci ten modemik w kilka godzin ;)

    PS. EOT.. Najbardziej "nie nawidze" prymitywow. :>