    From: "tn" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mail antypiracki do Policji ?
    Date: Wed, 5 Jun 2002 15:54:46 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@dial884.lubin.dialog.net.pl

    Masz racje wróćmy do początku , weź do faceta ślącego Ci te spisy napisz
    że Cię to nie interesuje , albo daj mu swoje własne utwory (promocja jak
    nic), jeśli to nie pomoże to wtedy daj mu do zrozumienia że może mieć
    nieprzyjemności i jestem pewien że więcej do Ciebie nie napisze.
    Oczywiście nie popieram piractwa ale bez przesady Ty się będziesz pastwił
    nad jakąś płotką to tak jak już pisałem jak byś się wyżywał na studentach
    którzy np. myją szyby na stacjach CPN i nie płacą podatku .
    przemyśl to
    cze pozdrawiam

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnafscdh.ic6.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.