  • 1. Data: 2002-06-04 13:29:52
    Temat: Programy komputerowe jako utwory...
    Od: "leinad" <leinad<fuckspam>@master.pl>

    Witam po raz... pierwszy.
    Bez owijania napiszę, że nie mam zielonego pojęcia o prawie w zakresie
    ochrony przaw autorskich...
    Poszukuję materiałów do napisania pracy (może gotowych opracowań) nt.:
    "Pojęcie i zakres ochrony programów komputerowych jako utworów"
    Bardzo proszę o pomoc... nie na zaliczenie i nie do szkoły.
    Szef trochę się domaga "wykazania" - niestety ja tylko programuję...

    Pozdrawiam
    leinad
    --
    ?D [l...@m...pl] press F13 to continue...
    Pioneer&Quadral Sound System & Sony MiniDisc [Happy Admin&User]

  • 2. Data: 2002-06-04 16:01:50
    Temat: Re: Programy komputerowe jako utwory...
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik "leinad @master.pl>" <leinad<fuckspam> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poszukuję materiałów do napisania pracy (może gotowych opracowań) nt.:
    > "Pojęcie i zakres ochrony programów komputerowych jako utworów"

    Mysle ze zaczalbym od:
    http://groups.google.com.pl/groups?q=autorskie+group
    :pl.soc.prawo.*&hl=pl&lr
    =&scoring=d

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 3. Data: 2002-06-04 18:03:44
    Od: "leinad" <leinad<fuckspam>@master.pl>

    : Mysle ze zaczalbym od:
    :
    http://groups.google.com.pl/groups?q=autorskie+group
    :pl.soc.prawo.*&hl
    =pl&lr
    : =&scoring=d

    Taaa:
    "404 Not Found
    The requested URL /groups?q=autorskie+group:pl.soc.prawo.*&hl=pl&lr
    was not found on this server."

    Po zapodaniu prawidłowego adresu mamy:
    "Strony 1 - 10 z ok. 2,530. Znaleziono w 0.18 sek."

    Dzięki... Tak też umiem pomagać, nawet sobie... ;)

    leinad

  • 4. Data: 2002-06-05 09:21:05
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

> [...]
    > Po zapodaniu prawidłowego adresu mamy:
    > "Strony 1 - 10 z ok. 2,530. Znaleziono w 0.18 sek."
    > Dzięki... Tak też umiem pomagać, nawet sobie... ;)

    skoro piszesz ze umiesz....
    1. 404 bedzie tylko wtedy jak kliknales w adres, jaki sie w windzie pokazuje
    jako url, a nie przekopiowales calego podanego przeze mnie adresu do
    przegladarki. Bedzie tam zapis od ostatnich do archiwalnych, tak wiec
    posoowajac sie w dol latwo znalexc to czego sie szuka... ale przeciez nie
    chodzi o to, zeby teraz wykladac podstawy dzialania systemow wyszukiwania
    informacji...
    2. warto archiwa czytac, bo temat byl wielokrotnie przewalany.
    3. pozdrwaiam

  • 5. Data: 2002-06-05 17:42:17
    Od: "leinad" <leinad<fuckspam>@master.pl>

    : skoro piszesz ze umiesz....
[...]

    Jak pisałem, znalazłem całe góry mniej lub więcej przydatnych
    materiałów (przed pisaniem na grupę)

    : 2. warto archiwa czytac, bo temat byl wielokrotnie przewalany.

    Ano pewnie tak.
    Udałem się na grupę, ponieważ czasem są osoby, które już walczyły w
    tym temacie i mają już może jakieś konkrety...
    Nie żeby zrobić Ctrl-C -> Ctrl-V, ale by mieć jasno nakreślone
    zagadnienie.

    : 3. pozdrwaiam

    Dzięki i pozdrawiam
    leinad