  • 41. Data: 2002-06-05 15:02:36
    Temat: Re: Mail antypiracki do Policji ?
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 5 Jun 2002 15:54:46 +0200, tn napisał/napisała:
    > Masz racje wróćmy do początku , weź do faceta ślącego Ci te spisy napisz
    > że Cię to nie interesuje , albo daj mu swoje własne utwory (promocja jak
    > nic), jeśli to nie pomoże to wtedy daj mu do zrozumienia że może mieć
    > nieprzyjemności i jestem pewien że więcej do Ciebie nie napisze.

    Myslisz,ze tego nie robilem ???
    Uh...

    > Oczywiście nie popieram piractwa ale bez przesady Ty się będziesz pastwił
    > nad jakąś płotką to tak jak już pisałem jak byś się wyżywał na studentach
    > którzy np. myją szyby na stacjach CPN i nie płacą podatku .
    > przemyśl to

    Przemyslalem :)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 42. Data: 2002-06-05 22:00:28
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Papik" <p...@g...w.astercity.net>
    >To tacy jak TY nakrecaja takim jak ON biznes piracki ;) Ktoś musi :-)))
    >Nie widze nic zlego w tym,ze zasysam sobie mp3 z sieci (audiogalaxy itd.),
    >pod warunkiem,ze slucham tego w domu, dla wlasnej przyjemnosci.
    Średnio istotne biorąc pod uwagę, że wykracza poza tzw. dozwolony
    użytek.
    >Zaznaczam,ze
    >tych utworow nie znajdziesz nigdzie w postaci "orginalnej" w Twoim
    >mniemaniu, gdyz sa to livesety zgrane z dat`a do mp3 i rozpowszechniane za
    >free pomiedzy fanami danego dj, muzyki, etc.
    No i co z tego ? Ani oni nie mają do tego praw majątkowych ani prawa
    do korzystania w taki sposób.
    >Gwoli uzupelnienia. koles w spisie mial wszysciusienkie albumy audio
    >polskich i zagranicznych wykonawcow, ktore mozesz sobie kupic w dowolnym
    >sklepie muzycznym..
    >Widzisz roznice ?
    Niespecjalnie. Znaczy widzę, że chcesz być traktowany inaczej, ale nie
    widzę ku temu racjonalnych przesłanek. Powiem więcej, skoro to dla
    Ciebie taki rarytas to powinieneś płacić znacznie więcej niż kto tego
    w ogóle nie chce słuchać. W żadnym razie nie powinieneś dostać tego
    dobra za darmo. Przemyśl to :-)))

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 43. Data: 2002-06-05 22:03:27
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Papik" <p...@g...w.astercity.net>
    >Skoro jest tylko dostepne w wersji mp3 i NIE MA ORYGINALU ?
    A który krążek w sklepie jest oryginałem ?! Toć to wszystko kopie z
    matrycy :-)))

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 44. Data: 2002-06-05 22:05:05
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Papik" <p...@g...w.astercity.net>
    >Widzisz roznice miedzy posiadaniem mp3,softu,etc a samym CZERPANIEM zyskow
    >ze sprzedazy tych danych ?
    Pytasz czym różni się złodziej kolekcjoner od złodzieja handlowcy ?

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 45. Data: 2002-06-05 22:06:25
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Specjalnie NAD a nie POD :

    Ty wez i pisz plain txt bo mnie szlag trafia :)

  • 46. Data: 2002-06-05 22:09:45
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"lord" <r...@p...onet.pl>
    >ps.bede popieral piractwo i kupowal piraty do puty ich cena nie bedzie
    >przyziemna i zmniejszy sie ilosc posrednikow ktora podbija ceny z czego jak
    >kazdy wie na tantiemy dla wykonawcow ida smieszne ilosci
    Właściciel dzieli się z wykonawcami w taki sposób, bo ma do tego
    prawo.

    Ty możesz sobie tylko:

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 47. Data: 2002-06-05 22:15:52
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

> [...]
    >na warszawskim stadionie x-lecia i juz bedziesz mial szanse stac sie glownym
    >podpierdalaczem i kapusiem w polsce - gratuluje !!!!
    >ps. nikomu nie zycze takiego sasiada jak ty bo co dziennie pare donosow
    >byloby na kazdego sasiada - takich jak ty donosicieli powinno sie zamykac na
    >1 rok do wiezienia o zaostrzonym rygorze z napisem na czole kapus - po roku
    >bys sie uspokoil A złodziei i spamerów należy popierać, tak ?
    >NAJBARDZIEJ NIE NAWIDZE KAPOWANIA I DONOSICIELSTWA JAK MIALBYM LEPSZE LACZE
    >SAM BYM CI POZAPYCHAL ZLOSLIWIE SKRZYNKI EMAILOWE FILMIKAMI PORNO TAK ABYS
    Nic by z tego nie wyszło, co najwyżej byś se krzywdę zrobił

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 48. Data: 2002-06-05 22:18:53
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Papik" <p...@g...w.astercity.net>
    >Ty wez i pisz plain txt bo mnie szlag trafia :)
    Nie ja wybierałem Ci czytnik i nie ja powinienem ponosić tego
    konsekwencje

    --
    Czuj się plonkniętym

  • 49. Data: 2002-06-05 23:27:42
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    dla zainteresowanych :)
    http://www.btsnet.com.pl/zdroj/filez/pdf/donos.pdf

  • 50. Data: 2002-06-06 06:34:04
    Od: Remek <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Wszedlem na grupe jakis czas temu bo potrzebowalem pomocy - otrzymalem ja za
    co jestem wdzieczny. Spodobalo mi sie tutaj, ale widze iz grupa schodzi na
    manowce. Zaczynaja sie dziecinne przepychanki, oskarzenia o ukradzione
    lopatki i grabki. Na poczatku bylo to nawet smieszne, ale teraz...
    Panie i panowie (raczej w tym przypadku prym wioda panowie) przestancie, a
    jesli nie mozecie bo jest to silniejsze od Was. Stworzcie swoja grupe (np.
    pl.podskocz.mi.a.zobaczysz).

    Prosze ...

    Pozdrawiam
    Remek