  • 61. Data: 2002-06-09 22:39:08
    Temat: Re: Mail antypiracki do Policji ?
    Od: "seth" <s...@n...pl>

    > poprostu nie tolerujętakich głupkowatych lepperków jak ty

    czemu go okresliles synonimem lepperku? mialo to na celu porownanie jego
    sposobu wypowiadania sie do Leppera? Andrzejek jakby troszeczke dbal o
    kulturke to by bardzo daleko zaszedl. Poczytaj najpierw troche a potem
    zacznij sadzic, ajnsztajnie

    seth

  • 62. Data: 2002-06-11 13:41:02
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

    > No coz, KF jest tu uzasadniony.
    > To nie ja pisalem netykiete ale ja sie do niej dostosuje a Ty bij piane na
    > daremno.
    > PLONK.

    Dajesz plonka samemu sobie ? PLONK

    SOTB

  • 63. Data: 2002-06-11 15:48:24
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 11 Jun 2002 15:41:02 +0200, Sotb napisał/napisała:
    > Dajesz plonka samemu sobie ? PLONK

    Kolejny "rezolutny: outlookowiec..
    Blah.

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701