  • 11. Data: 2002-06-05 07:22:09
    Temat: Re: Mail antypiracki do Policji ?
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    Papik jesteś kabel i tyle , sam ciągnę mp3 z sieci a strony o których
    piszecie są wywalane właśnie dzięki takim kablom i tyle . Podpierdol gościa
    może się dowartościujesz , żal mi ciebie . Pewnie sam masz lewą windę ;-)) .
    Pozdrawiam Cię palancie .
    tomekn

    Użytkownik "lord" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bys sie uspokoil
    >
    > ps2 - obys podjebal kolesia za te emaile i zeby sie okazalo ze sie
    pomyliles
    > i aby kolo cie zgnoil i zebys trafil do takiego miejsca jak napisalem
    wyzej
    > !!!
    >
    > ps3 - jestes osoba z serii tych co to w czasie 2 wojny swiatowej parali
    sie
    > donosikami na sasiadow do "ss" , cos czuje ze dziadek cbyba taki byl i
    > ojciec wiec dlaczego syn mailby byc inny
    >
    > NAJBARDZIEJ NIE NAWIDZE KAPOWANIA I DONOSICIELSTWA JAK MIALBYM LEPSZE
    LACZE

  • 12. Data: 2002-06-05 07:24:12
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Nie uważam żeby Papik był kablem...........................prędzej nie jest
    takim hipokrytą jak Wy dwaj. Inna sprawa że tutaj akurat konkretnie ten
    handel mp3 nie jest na jakąś wielką skale.
    Pozdrawiam
    Cudny

    PS. A lewej windy Papik nie ma, bo używa Linuxa :)

  • 13. Data: 2002-06-05 07:24:25
    Od: Koles29 <k...@p...fm>

    tn napisał(a):

> [...]
    > może się dowartościujesz , żal mi ciebie . Pewnie sam masz lewą windę ;-)) .

    ot i wizja naszego praworządnego społeczeństwa przemkneła mi przed
    oczami
    "Kali kraść krowę?"
    pozdrawiam
    Koles

  • 14. Data: 2002-06-05 07:26:43
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    a moze koles robi ci konkurencje ??

    ps. lepszy primityw ale honorowy niz donosiciel

  • 15. Data: 2002-06-05 07:29:28
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    A wpadłeś na pomysł kapusiu aby mu napisać że nie chcesz żadnych mp3 itd. .
    Czy pewnie sam go poprosiłeś o spis a teraz będziesz szukał chuja do dupy .
    Weź podpierdol żebraka , lub dorabiających studentów za mycie szyb że nie
    odprowadza podatku od wyniku jego żebrania .Wydaje mi się że jesteś
    śmierdzącym tchórzem który czepia się płotek , bo jak byś poszedł na stadion
    jak pisał wcześniej lord to by Ci w najlepszym przypadku gębę skuli .
    tomekn
    .

  • 16. Data: 2002-06-05 07:45:06
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 5 Jun 2002 09:24:12 +0200, Cudny napisał/napisała:
    > PS. A lewej windy Papik nie ma, bo używa Linuxa :)

    Bingo ;)

    Ps. zauwazyles jaki najazd na mnie robia ? Hehe :)
    Nie znaja tematu, ale kabel to kabel i trzeba niszczyc w zarodku..
    Inna rzecza jest,ze koles co mi wysyla spisiki jest qrewsko upierdliwy,
    zmienia adresy e-mail jak niektorzy kobiety, jedyne co jest u niego pewne to
    host z ktorego wysyla - MODEM :>>>

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 17. Data: 2002-06-05 07:46:13
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    jasne pewnie gość taki ma ruch w interesie że kokosy zbija i miesiąc lub dwa
    mercedesa sobie kupi ;-)) . Faktycznie jest powód aby sobie takim gościem
    który wysłał spis mp3 na maila zaśmiecać grupę dyskusyjną . Tak a propos
    wyślij mi ten spis może sobie coś wybiorę , jeśli ma tanio i coś ciekawego .

  • 18. Data: 2002-06-05 08:00:06
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Cudny
    >

    > PS. A lewej windy Papik nie ma, bo używa Linuxa :)

    i pewnie nie ma mp3 i divixow w domu a jak wiemy jezeli nie masz oryginalnej
    cd lub dvd to nie mozesz miec mp3 ani divix na kompie toc to piractwo - i
    kto tu jest hipokryta ???

  • 19. Data: 2002-06-05 08:19:15
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 5 Jun 2002 10:00:06 +0200, lord napisał/napisała:
    > i pewnie nie ma mp3 i divixow w domu a jak wiemy jezeli nie masz oryginalnej
    > cd lub dvd to nie mozesz miec mp3 ani divix na kompie toc to piractwo - i
    > kto tu jest hipokryta ???

    Mam liveseciki roznych djuff, nie mam calych albumow :P
    Np.
    Marco_Bailey_Live_at_Loca_Brazil_DAT_01_11_2002-LiVe
    Dj Rush vs. Chris Liebing @ Clash of Titans Palazzo
    Time Warp 12 (2001-07-04) - Sven Vaeth
    adam beyer - Live at Fuse
    advent - Live @ Galaxy
    ben sims - Live @ Stomp, Stuttgart
    chris liberator - Live at Bardo
    chris liebing - hrxxl pitch control 24.08.2000
    cristian vogel - live 7 jahre stammheim
    dave clarke - live at fuse 03 march 2001
    Echoplex livepa
    gayle san - Live @ Sonne Mond & Sterne 11.08.01
    Green Velvet & Jeff Mills live @ Paroramix - Paris
    james ruskin - Live @ Fuse
    jeff mills - distillery mix
    jeff mills - Live @ Cocoon Club
    johannes heil - live gazometer
    live karma 01 05 01 - dj surgeon
    monika kruse & pacou live @ betonsalon
    MATTHEW HERBERT - Live @ TRESOR, Mistakes

    Pokaz mi gdzie mozna kupic to w postaci "orginalnego AUDIO" ? To kupie :))
    Poza tym posiadanie mp3 chyba nie jest nielegalne :) (jak juz to ktos w
    watku zauwazyl - format mp3 takze).

  • 20. Data: 2002-06-05 08:22:01
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    mp3 samo w sobiue nie jest nielegalne ale posiadanie mp3 z muzyka ktorej nie
    masz na oryginalnej cd juz jest piractwem
    ps. bylem na twojej stronie i rozumie ze cakewalk pro audio 9.0 za pomoca
    ktorego robisz muzyke masz oryginalnego :) ?

    ..