  • Data: 2018-06-05 23:54:02
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-04 o 21:23, RadoslawF pisze:

    > Nazywanie debilem człowieka który na wstępie tak nazywa innych to też
    > nie obraza, to podanie stanu faktycznego.

    A co mi tam...
    Na pohybel łamaczom prawa i debilom, którzy dla rozrywki albo kasy
    gotowi są poświęcić gatunek.

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-06-05/zlapan
    a-foka-nie-ujdzie-zywa-bedziemy-tepic-te-lajzy-na-wl
    asna-reke/

    "Prawda jest taka, że do fok trzeba strzelać i je unicestwić. Dopóki nie
    powstało fokarium na Helu, problemu ze szkodnikami nie było - mówi w
    rozmowie z wp.pl rybak Andrzej Dettlaff"

    "Dettlaff szacuje, że w ostatnim sezonie na łososie przez foki stracił
    ponad 60 tys. zł."

    "- U nas foka jest chroniona, bo rządzą ekoświry. Będziemy tępić te
    łajzy na własną rękę - dodaje anonimowy rybak z Zatoki Gdańskiej."

    "Foki należą do gatunków zagrożonych."

    Parafrazując, koleś nie zarobił, bo prawo zabrania mu ukraść samochód.
    <ironia>To straszne.</ironia>
    Teraz będzie machał rękami i płakał, że foki to szkodniki, bo on mniej
    zarobił niż myślał. Ależ ta unia zła... Skoro chce chronić foki przed
    myśliwymi i wyginięciem przez odstrzał, to powinna przecież fokom
    zakazać jedzenia ryb, które przecież słusznie rybakom się należą, a nie
    zakazywać zabijania fok. Znaczy się tych szkodników.
    Nie po to panbuk dał ludziom Ziemię we władanie, żeby rybak musiał się
    tłumaczyć przed byle unijnym urzędnikiem z zabicia głupiej foki.
    To straszne i żałosne zarazem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr