    From: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Date: Tue, 30 Jan 2007 22:13:37 +0100

    Filip Ozimek wrote:

    > Jak kierowca może stwierdzić, że jest to kopia poświadczająca
    > zawartą umowę, która nie została już zrealizowana?

    A to już zależy od biletu. Czy był imienny, czy ogólnie na trasę, czy na
    konkretny kurs.

    > Bilet ma zazwyczaj cechy potwierdzające jego autentyczność, jak
    > zatem kierowca może zweryfikować fakt, iż przedstawiona kopia jest
    > autentyczna?

    Przecież powiedziałem, że te kwestie pomijam. Zdaję sobie sprawę że
    będzie to trudne. Ale tak samo jak kierowca patrząc na bilet ocenia jego
    autentyczność, tak samo mógłby tu ocenić autentyczność na podstawie
    kopii. Ryzyko pomyłki większe, i tylko od kierowcy zależało czy jest w
    stanie je ponieść.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak