  • Data: 2007-01-31 11:18:41
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: "Jerzy" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał

    > W sklepie też płacisz kserokopiami pieniędzy?
    Na szczęście mam też dokładne zdjęcia tych 4 oryginalnych biletów, które
    włożyłem w kopertę i wysłałem poleconym. Czy wg prawa jest to jakiś dowód na
    to, że je kupiłem a nie sprokurowałem.
    Nie pokazywałem zdjęć kierowcy, bo wydawało mi się, że kopie będą
    wystarczające!
    Czy jest to jakiś argument do odzyskania powtórnie zapłaconych pieniędzy? Co
    na to prawo?