  • Data: 2007-01-31 12:52:58
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31 sty o godzinie 12:18, na pl.soc.prawo, Jerzy napisał(a):

    > ---------------------------------------
    > Na szczęście mam też dokładne zdjęcia tych 4 oryginalnych biletów

    To chociaż tyle - oprawisz je sobie w rameczki i zawiesisz na ścianie ;)

    > które włożyłem w kopertę i wysłałem poleconym. Czy wg prawa jest to
    > jakiś dowód na to, że je kupiłem a nie sprokurowałem.

    Ale się uczepiłeś tej kserokopii i zdjęć ... :(

    > Nie pokazywałem zdjęć kierowcy, bo wydawało mi się, że kopie będą
    > wystarczające!

    Ani jedno, ani drugie nie zastępuje *biletu*.

    > Czy jest to jakiś argument do odzyskania powtórnie zapłaconych pieniędzy?

    Od kogo chciałbyś odzyskać "powtórnie zapłacone" pieniądze?
    Od przewoźnika?
    Wolne żarty ....
    Nabyłeś bilety? - nabyłeś, sprzedał Ci je przewoźnik (lub jego
    przedstawiciel).
    Miejsce w autobusie było? - było.
    Przewoźnik zawinił w czymkolwiek? - nie zawinił.
    O sssso ci jeszcze chodzi?

    > Co na to prawo?

    Skseruj sobie PPrzew., KC, regulamin przewoźnika, PPocz. - i .... no
    właśnie - domyślasz się już chyba co? ;)

    --
    Herbi
    31-01-2007 13:52:55