  • Data: 2007-01-31 17:04:58
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Artur wrote:

    > Została zawarta (tak twierdzi Jerzy).
    > Czy te zdjęcia lub kserokopie były potwierdzone notarialnie za zgodność z
    > oryginałem?
    > Jak sobie wyobrażasz w praktyce weryfikację przez kierowcę czy aby owe
    > zdjęcia, kserokopie są własnością Jerzego, są wykonane na podstawie
    > oryginalnych biletów?

    Ależ niczego nie trzeba wymagać od kierowcy. On odmówił świadczenia
    usługi, bo miał wątpliwości że doszło do zawarcia umowy. Zapewne jakieś
    tam wewnętrzne regulaminy przewoźnika dają mu do tego prawo. Tylko
    jeżeli jednak teraz, po fakcie, dowiedzie się, że jednak do zawarcia
    umowy doszło, tylko kierowca jej nie wykonał (nie ważne czy słusznie,
    czy nie!), to moim zdaniem przewoźnik powinien pieniądze oddać.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak