  • Data: 2007-01-31 15:54:30
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: "Jerzy" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Czy te zdjęcia lub kserokopie były potwierdzone notarialnie za zgodność z
    > oryginałem?
    > Jak sobie wyobrażasz w praktyce weryfikację przez kierowcę czy aby owe
    > zdjęcia, kserokopie są własnością Jerzego, są wykonane na podstawie
    > oryginalnych biletów?

    Ha ha ha ha ale się uśmiałem- to już przekracza granice zdrowego rozsądku.
    Dajcie już spokój z tymi rozważaniami bo niedługo dowiem się , że jestem
    podejrzewany o próbę wymuszenia bezpłatnego przejazdu na podstawie
    zfabrykowanych dokumentów oraz próbę oszustwa a także narażenie kierowcy i
    współpasażerów na niewygodę etc.
    Kończymy ten wątek.

    Pozdrawiam i dziękuję za zaangażowanie.
    Jerzy