  • Data: 2007-01-31 16:23:57
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 16:54:30 +0100, Jerzy napisał(a):

    > Ha ha ha ha ale się uśmiałem- to już przekracza granice zdrowego rozsądku.

    Ty się śmiejesz a ja cos podobnego do Ciebie przerabiałem przy okazji
    wymiany dowodu osobistego kilka lat temu w urzędzie miasta w jednym z
    dużych województw w Polsce.
    Otóż, oprócz wniosku, zdjęć trzeba dokonać zapłaty (chyba to było 30zł,
    może 50 - nie pamiętam dokładnie). Na "druczku" wpłaty w stopce była
    informacja gdzie pieniążki należy wpłacić (kasa UM) albo dokonać przelewem
    na podany rachunek.
    Wybrałem tą opcję, ponieważ kasa do wpłaty gotówkowej nie była w samym
    urzędzie tylko w "sąsiedztwie" oraz czynna była bodajże 2 godzinny dziennie
    w okolicy południa.
    Zleciłem przelew, wydrukowałem sobie potwierdzenie wykonania zrealizowanego
    przelewu i z kompletem dokumentów udałem się do wydziału dowodów
    osobistych. Kolejka była dosyć spora (2003r.), gdy już doczekałem się
    swojej kolejki "pani z okienka" zażądała odemnie .... dowodu *wpłaty*.
    skazuje jej na potwierdzenie wykonania przelewu, a ta mi że jej to nie
    obchodzi - ona musi mieć ORYGINAŁ dowodu wpłaty w kasie. Tłumaczę jej że na
    druczku napisano że można przelewem wpłaty dokonać. A ta dalej swoje ....
    Wściekłem się i poprosiłem o przywołanie przełożonego - ale .... takiego
    nie było ze względu że oni pracują tylko w godzinach "do 15" a ja stałem w
    kolejce w godzinach wydłużonego urzędowania.
    Ostatecznie, ta "pani z okienka" była uprzejma i głośno stwierdził że
    "takie potwierdzenie przelewu można a komputerze zrobić".
    Zapytałem czy mnie oskarża o próbę "wyłudzenia 30zł" na szkodę UM za dowód
    osobisty.

    Koniec końców - nie przyjęła mi wniosku z dokumentami w tym dniu .....
    zrobiłem następnego dnia porządny "kipisz" w Umie w Referacie DO - ale ....
    ale ludzie którzy stali za mną w kolejce poprzedniego dnia - mogli mnie
    postrzegać jako oszusta ....
    I to za moje pieniążki ta "pani z okienka" tam siedzi i zarabia na
    chlebek.... ehhhhh

    Widzisz - Twoja przygoda z biletami i moja z potwierdzeniem przelewu są
    bardzo podobne do siebie ;)