eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList polecony nie dotarł na czas › Re: List polecony nie dotarł na czas
  • Data: 2007-01-31 14:55:13
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Herbi wrote:

    >> Czy jest to jakiś argument do odzyskania powtórnie zapłaconych pieniędzy?
    >
    > Od kogo chciałbyś odzyskać "powtórnie zapłacone" pieniądze?
    > Od przewoźnika?
    > Wolne żarty ....
    > Nabyłeś bilety? - nabyłeś, sprzedał Ci je przewoźnik (lub jego
    > przedstawiciel).

    Nie nabył biletu, tylko zapłacił za usługę przewozu.

    > Miejsce w autobusie było? - było.
    > Przewoźnik zawinił w czymkolwiek? - nie zawinił.

    Oczywiście że zawinił. Nie wykonał swojej części umowy. Jeżeli uda się
    udowodnić, że umowa została zawarta (czyli że zdjęcia i ksero
    przedstawiają oryginały biletów), to moim zdaniem można dochodzić zwrotu
    pieniędzy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak
    (chcesz do mnie napisać, to domyślisz się jak odszyfrować adres z nagłówka)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1