  • Data: 2007-01-31 15:42:17
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: "Jerzy" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał

    > Nabyłeś bilety? - nabyłeś, sprzedał Ci je przewoźnik (lub jego
    > przedstawiciel).
    > Miejsce w autobusie było? - było.
    > Przewoźnik zawinił w czymkolwiek? - nie zawinił.
    > O sssso ci jeszcze chodzi?
    ==================
    Jak to o co?
    Musielismy zapłacić w autobusie powtórnie za bilety kupione w przedsprzedaży
    2 tyg wcześniej!
    Miejsce w autobusie było ponieważ przyjechałem na dworzec i pokazałem kopie
    biletów informując, że siostra z dziećmi wsiądzie po drodze. Kopie 4 biletów
    zostawiłem u kierowcy. Wytłumaczyłem mu, że poczta zagubiła wysłane
    oryginały-zobaczył oryginał poświadczenia przyjęcia reklamacji przez pocztę.
    Musiał żądać pieniędzy za ten cholerny przejazd?
    Mało miał dowodów, że kupiłem te pieprzone bilety?
    A ty beztrosko pytasz o sssso chodzi?
    Jak nie wiesz jeszcze o co chodzi to podpowiem-chodzi o kasę!