eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList polecony nie dotarł na czas › Re: List polecony nie dotarł na czas
  • Data: 2007-01-30 21:25:43
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: "Jerzy" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Bilet ma zazwyczaj cechy potwierdzające jego autentyczność, jak zatem
    > kierowca może zweryfikować fakt, iż przedstawiona kopia jest autentyczna?
    >
    ==============
    Kierowca za chwilę odjeżdża, ma zajęte prawie wszystkie miejsca oprócz 4
    miejsc nr 7, 8, 9, 10 i wchodzi pasażer mówiąc, że wysłał 4 bilety kupione 2
    tyg. wcześniej i zostały one zgubione przez pocztę.
    Pokazuje mu kopię biletów na miejsca nr 7, 8 , 9 10 - czy to jest możliwe do
    podrobienia?
    Skąd ktoś mógłby wcześniej przewidzieć, że te właśnie miejsca zostaną nie
    kupione w przedsprzedaży i zrobić podróbki - nie ma takiej możliwości! To
    tylko dobra lub zła wola kierowcy - nic więcej! A może strach przed utratą
    dobrze opłacanej i ciekawej pracy?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1