  • Data: 2007-01-31 10:47:45
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: "Jerzy" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sklepie też płacisz kserokopiami pieniędzy?
    > MSPANC

    Nie zdażyło Ci się nigdy przesłać faxem, mailem, listem dowodu wpłaty?
    Ostatnio oddając sprzęt do serwisu dosłałem mailem zdjęcie rachunku ze
    sklepu ( sama gwarancja nie wystarczyła a rachunek miał mój brat-ponieważ
    kupował też inny sprzęt). Żadnych tego typu rozważań o płaceniu kopiami
    pieniędzy nie było (ani ciotkach w kasie). A przecież można wziąć inny
    rachunek i przerobić datę, cenę , wszystko!
    Oryginalny bilet do autobusu tez nie jest zbyt trudny do
    podrobienia-wszystko można sprowadzić w ten sposób do absurdu. A zdrowy
    rozsądek gdzie?