  • 1. Data: 2009-06-22 08:05:47
    Temat: Lekarz weterynarii który szkodzi a nie leczy.
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Witajcie
    Jest sobie mała miejscowość, oraz dwie lecznice, jednak zajmuje się
    leczeniem a druga zajmuje się tylko sprzedawaniem leków (a nie powinna
    bo to są zwykle leki do użycia przez lekarza weterynarii). Była już
    przeprowadzana kontrola ale nic nie wykryli, podejrzewam posmarowaną
    łapę. Dzisiaj do mojej żony dzwoni facet który kupił w lecznicy lek dla
    psa, jak się okazał, że zastosowany doprowadził do pogorszenia stanu
    zdrowia zwierzęcia. Pyta co zrobić czy psa zabić łopatą czy ona
    przyjedzie go uśpić? Zalewa mnie po prostu krew jak widzę, co ten facet
    robi, sprzedaje leki na lewo i prawo bez zastanowienia nad
    konsekwencjami. Liczy się dla niego tylko zysk. Nie wiem kogo mam
    powiadomić, czy może lepiej zrobić jakąś prowokację nagrać wszystko
    ukrytą kamerą i udostępnić do mediów (jakiś program interwencyjny albo
    coś w tym stylu) Co proponujecie? Facet jest lekarzem i to nawet podobno
    dobrym więc ma świadomość jaką krzywdę może wyrządzić zwierzęciu robi to
    z premedytacją bo nie chce mu się pojechać i sprawdzić co się danemu
    zwierzakowi dzieje i czy taki czy inny lek jest potrzebny.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2009-06-22 09:08:33
    Temat: Re: Lekarz weterynarii który szkodzi a nie leczy.
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > premedytacją bo nie chce mu się pojechać i sprawdzić co się danemu
    > zwierzakowi dzieje i czy taki czy inny lek jest potrzebny.

    Znasz się na weterynarii czy tak tylko pitolisz?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2009-06-22 09:13:54
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Facet jest lekarzem i to nawet podobno
    >
    > Znasz się na weterynarii czy tak tylko pitolisz?

    Ja się nie znam, ale żona jest lekarzem wet więc sam rozumiesz.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-06-22 09:57:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 czerwiec 2009 11:13
    (autor krzysiek82
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h1ni5j$6ld$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Ja się nie znam, ale żona jest lekarzem wet więc sam rozumiesz.

    No rozumiemy, że konkurencja we wsi wam nie w smak. Ale w ogólności nie
    łapię co mu zarzucasz.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2009-06-22 10:15:39
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > wasz znak: <h1ni5j$6ld$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > No rozumiemy, że konkurencja we wsi wam nie w smak. Ale w ogólności nie

    że sprzedaje leki na lewo i prawo każdemu kto się zgłosi, a te leki mogą
    być używane tylko przez lekarzy weterynarii. Potem moja żona jeździ i
    musi usypiać niektóre zwierzęta bo właściciel zwierzaka podał lek nie w
    takiej ilości jakiej powinien lub po prostu nie powinien go podawać w
    danym przypadku. A kto na tym cierpi najbardziej biedne zwierzaki.
    Dzisiaj rano był przypadek psa który został zatruty lekami konał,
    dopiero wtedy właściciel zadzwonił po pomoc do lekarza.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2009-06-22 10:22:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    > Dzisiaj rano był przypadek psa który został zatruty lekami konał,
    > dopiero wtedy właściciel zadzwonił po pomoc do lekarza.

    A z jakich przepisów wynika, że dane leki mogą być użyte tylko przez
    lekarza weterynarii?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-06-22 10:23:50
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Liwiusz pisze:
    > A z jakich przepisów wynika, że dane leki mogą być użyte tylko przez
    > lekarza weterynarii?

    Na każdej fiolce czy to opakowaniu leku jest to napisane. Wiem bo takie
    leki żona ma w aucie i jest to dla mnie częsty widok.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2009-06-22 10:28:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Na każdej fiolce czy to opakowaniu leku jest to napisane. Wiem bo takie
    > leki żona ma w aucie i jest to dla mnie częsty widok.

    Ale z samego faktu napisu nie wynika zakaz stosowania. Muszą być
    jakieś podstawy z przepisów prawa i zagrożenie karą za nieprzestrzeganie.

    Swoją drogą, czy mogę kupić zestaw tabletek na odrobaczanie dla psa,
    płacąc jakąś niższą cenę za całe opakowanie, zamiast 15zł za tabletkę u
    weterynarza?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-06-22 10:40:11
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Kaziu pisze:
    > Idz z kamera i zarejestruj taka transakcje a pozniej na policje.

    Tak też właśnie zrobię, niestety to stary wyga jest każdego zna nawet w
    inspekcji, mam nadzieje, że jednak jego praktyki zostaną ukrócone.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2009-06-22 10:40:16
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)