    From: krzysiek82 <k...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Lekarz weterynarii który szkodzi a nie leczy.
    Date: Mon, 22 Jun 2009 10:05:47 +0200

    Witajcie
    Jest sobie mała miejscowość, oraz dwie lecznice, jednak zajmuje się
    leczeniem a druga zajmuje się tylko sprzedawaniem leków (a nie powinna
    bo to są zwykle leki do użycia przez lekarza weterynarii). Była już
    przeprowadzana kontrola ale nic nie wykryli, podejrzewam posmarowaną
    łapę. Dzisiaj do mojej żony dzwoni facet który kupił w lecznicy lek dla
    psa, jak się okazał, że zastosowany doprowadził do pogorszenia stanu
    zdrowia zwierzęcia. Pyta co zrobić czy psa zabić łopatą czy ona
    przyjedzie go uśpić? Zalewa mnie po prostu krew jak widzę, co ten facet
    robi, sprzedaje leki na lewo i prawo bez zastanowienia nad
    konsekwencjami. Liczy się dla niego tylko zysk. Nie wiem kogo mam
    powiadomić, czy może lepiej zrobić jakąś prowokację nagrać wszystko
    ukrytą kamerą i udostępnić do mediów (jakiś program interwencyjny albo
    coś w tym stylu) Co proponujecie? Facet jest lekarzem i to nawet podobno
    dobrym więc ma świadomość jaką krzywdę może wyrządzić zwierzęciu robi to
    z premedytacją bo nie chce mu się pojechać i sprawdzić co się danemu
    zwierzakowi dzieje i czy taki czy inny lek jest potrzebny.

    --
    krzysiek82