  • 1. Data: 2009-06-22 07:42:01
    Temat: dać sędziemu CD?
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    Czy zdarza się, aby do pozwu czy innego pisma powód załączał CD-ROMa z
    treścią pozwu, dla celów czysto technicznych? (ułatwienie sędziemu
    redakcji ew. postanowień albo wyroku?)

  • 2. Data: 2009-06-22 07:53:12
    Temat: Re: dać sędziemu CD?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 00:42:01 -0700, przypadek napisał(a):

    > Czy zdarza się, aby do pozwu czy innego pisma powód załączał CD-ROMa z
    > treścią pozwu, dla celów czysto technicznych? (ułatwienie sędziemu
    > redakcji ew. postanowień albo wyroku?)

    Swego czasu dołożyłem na CD dowody przestępstwa (zapisane strony www,
    które pokazałem też na wydrukach).
    Wydruki poszły do akt, CD mi zwrócono bodajże przy 1 czynności. Nie
    sądzę, żeby została choćby przejrzana, nie mówiąc o skopiowaniu.

    To dawno temu było, kiedy jeszcze coś tam sobie myślałem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 3. Data: 2009-06-22 08:21:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Olgierd wrote:

> [...]
    > Wydruki poszły do akt, CD mi zwrócono bodajże przy 1 czynności. Nie
    > sądzę, żeby została choćby przejrzana, nie mówiąc o skopiowaniu.

    a mógł sobie sędzia powiesić pod lusterkiem. :)

  • 4. Data: 2009-06-22 08:54:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 10:21:28 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a mógł sobie sędzia powiesić pod lusterkiem.

    No mógł, prokurator jeśli już.
    Pewnie zwyciężyło poczucie legalności działania prokuratury ;-)

  • 5. Data: 2009-06-22 16:09:02
    Od: piotrl <p...@g...com>

    On 22 Cze, 09:53, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==
    > [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

    U mnie w sądzie, bardzo często, szczególnie jeśli chodzi o art. 212
    par 1 i 2 k.k.adwokaci
    załączaj kopie akt na cd i nie jest do końca tak, że się z tego nie
    korzysta.
    Wszystkie sprawy związane z Misja Specjalną czy na Celowniku powiązane

    z odtwarzaniem danego reportażu i oglądamy dany odcinek właśnie z
    takich płyt (o ile druga strona nie podważa oryginalności nagrania).

    Jeśli zarzuty w akcie oskarżenia są obszerne, to warto zamieścić je na
    cd, wtedy mam mniej pracy, bo nie muszę tego przepisywać do wyroku,
    rzadko robi
    to Sędzia.