  • 1. Data: 2009-06-20 16:13:29
    Temat: Jeszcze w temacie kosztow pozyskania mat. dowodowego - przyklad
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Prowadzisz prywatna przychodnie. Pojawia sie policja i przyprowadza
    "kierowce" na badanie krwi.

    Jak odmowisz to juz mielismy taka szopke - lekarz dostaje zarzut.

    Jak nie odmowisz to kto pokrywa koszt tego badania ??? NFZ ??

    Moze sa tu lekarze albo osoby zwiazane i cos wiedza na ten temat ?

    Icek

  • 2. Data: 2009-06-20 17:10:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 18:13:29 +0200, Icek napisał(a):

    > Prowadzisz prywatna przychodnie. Pojawia sie policja i przyprowadza
    > "kierowce" na badanie krwi.

    Badanie krwi przeprowadza lekarz na pogotowiu, a nie internista z prywatnej
    przychodni.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-06-20 17:17:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Badanie krwi przeprowadza lekarz na pogotowiu, a nie internista z
    prywatnej
    > przychodni.

    kto za to placi ??

    bo wiesz, pogotowia juz tez sa prywatne. Nie wszedzie ale juz pojawiaja sie
    takie instytucje.

    Icek

  • 4. Data: 2009-06-20 17:52:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 19:17:42 +0200, Icek napisał(a):

    > kto za to placi ??

    policja

    > bo wiesz, pogotowia juz tez sa prywatne. Nie wszedzie ale juz pojawiaja sie
    > takie instytucje.

    wszystkie pogotowia są państwowe jako placówki/instytucje, wynajmują tylko
    prywatne zespoły ratmed

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-06-21 09:04:22
    Od: " Kroelewicz" <k...@g...pl>

    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    > Prowadzisz prywatna przychodnie. Pojawia sie policja i przyprowadza
    > "kierowce" na badanie krwi.
    > Jak odmowisz to juz mielismy taka szopke - lekarz dostaje zarzut.
    A może po prostu lekarz nie jest w stanie pobrać krwi ze względu na osobnicze
    cechy pacjenta. jego zachowanie i swój brak doświadczenia w pobieraniu krwi?
    Primum non nocere.., i tak z 10 razy pod rząd, to może dadzą spokój. :)

    > Jak nie odmowisz to kto pokrywa koszt tego badania ??? NFZ ??
    Organ zlecający badanie, czyli zwykle ten, kto przywozi pacjenta.

    scream <n...@p...pl> napisał(a):
    > wszystkie pogotowia są państwowe jako placówki/instytucje, wynajmują tylko
    > prywatne zespoły ratmed
    Może w Warszawie, na Pomorzu spora część zamówień z NFZ na ratownictwo poszła
    do prywatnych przedsiębiorców (przede wszystkim Falck, ale i mniejsze
    podmioty).

  • 6. Data: 2009-06-21 10:17:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 09:04:22 +0000 (UTC), Kroelewicz napisał(a):

    > Może w Warszawie, na Pomorzu spora część zamówień z NFZ na ratownictwo poszła
    > do prywatnych przedsiębiorców (przede wszystkim Falck, ale i mniejsze
    > podmioty).

    W Warszawie też tak jest, ale tak jak mówie, placówki są państwowe a tylko
    wynajmują prywatne zespoły. Choćby obok mnie, jest stacja pogotowia, nazywa
    sie "Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SZPZOZ w Warszawie, zespół
    wyjazdowy reanimacyjny R, zespół wyjazdowy wypadkowy W", natomiast pod
    budynkiem stoją tylko karetki prywatnych firm (falck, gregortrans). Wydaje
    mi sie że sama placówka MUSI być państwowa choćby z tego powodu że należy
    do tego całego systemu ratownictwa, dostaje komunikaty z CZK, radiowe, itp.

    --
    best regards,
    scream