  • 11. Data: 2009-06-22 11:48:33
    Temat: Re: Lekarz weterynarii który szkodzi a nie leczy.
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:h1nm7j$m8v$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > że sprzedaje leki na lewo i prawo każdemu kto się zgłosi, a te leki mogą
    > być używane tylko przez lekarzy weterynarii.

    A konkurent jakim lekarzem jest?
    Pisałeś, że to lekarz, w dodatku dobry.Dlaczego nie może lekarstw wydawać??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2009-06-22 12:24:30
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Nostradamus pisze:
    > A konkurent jakim lekarzem jest?
    > Pisałeś, że to lekarz, w dodatku dobry.Dlaczego nie może lekarstw wydawać??

    Jak może to robić nie widząc pacjenta? ile już było przypadków, że
    zwierzaka nie udało się już uratować, bo właściciel źle opisał objawy a
    lekarz przepisał lek który bardziej zaszkodził niż pomógł. On wystawia
    kwita na usługę wcale jej nie wykonując, to jawne oszustwo. Lecz podczas
    kontroli nikt mu nic nie zrobił, bo jak mu to teraz udowodnić. Pójdę z
    tą ukrytą kamerą udam zainteresowanego jakimś tam lekiem i co dalej z
    tym materiałem zrobić. Nie mam już pomysłu na tego człowieka.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2009-06-22 12:43:39
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Jak może to robić nie widząc pacjenta?

    Czyli jest dobrym weterynarzem??
    Lepszym od żony? Zmieńcie miejscowość ;)

  • 14. Data: 2009-06-22 12:47:34
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

> [...]
    > kwita na usługę wcale jej nie wykonując, to jawne oszustwo. Lecz podczas
    > kontroli nikt mu nic nie zrobił, bo jak mu to teraz udowodnić.

    A z jakich przepisów wynika, że weterynarz musi zobaczyć pacjenta? Jeśli są
    takie przepisy- jak u ludzi- to masz rację. Jeśli nie, to może leczyć na
    podstawie wywiadu i wszystko jest OK.

    Rozumiem jednak Waszą niechęć do konkurencji :)

    Pozdro-
    zenek

  • 15. Data: 2009-06-22 13:14:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Nie mam już pomysłu na tego człowieka.

    Jest przecież niestety samorząd zawodowy weterynarzy. jest
    odpowiedzialność zawodowa. Co z zony za lekarz że o tym nie wie??

    --
    @2009 Johnson

  • 16. Data: 2009-06-22 13:18:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A z jakich przepisów wynika, że dane leki mogą być użyte tylko przez
    > lekarza weterynarii?

    http://www.aniwet.pl/ust-kodeksetyki.htm
    Kodeks ma podstawę ustawową.

    --
    @2009 Johnson

  • 17. Data: 2009-06-22 13:20:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > http://www.aniwet.pl/ust-kodeksetyki.htm
    > Kodeks ma podstawę ustawową.

    A i kodeksu nie czytałem;)

    --
    @2009 Johnson

  • 18. Data: 2009-06-22 13:28:44
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Johnson pisze:
    > Jest przecież niestety samorząd zawodowy weterynarzy. jest
    > odpowiedzialność zawodowa. Co z zony za lekarz że o tym nie wie??

    To wszystko fikcja jest, szukam sposobu żeby tą sprawę inaczej
    nagłośnić, rozmawiałem z TVN na ten temat może ruszą ten temat.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2009-06-22 13:48:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > To wszystko fikcja jest, szukam sposobu żeby tą sprawę inaczej
    > nagłośnić, rozmawiałem z TVN na ten temat może ruszą ten temat.

    Do pięknych czasów doszliśmy. Najważniejsza jest tv.
    A potem ten fikcyjny samorząd zrobi - słusznie - sporawe twojej zonie za
    naruszeni etyki zawodowej.
    "Obowiązkiem lekarza weterynarii jest przestrzeganie zasad uczciwej
    konkurencji w prowadzeniu praktyki lekarsko-weterynaryjnej."

    --
    @2009 Johnson

  • 20. Data: 2009-06-22 14:32:00
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

> [...]

    > "Obowiązkiem lekarza weterynarii jest przestrzeganie zasad uczciwej
    > konkurencji w prowadzeniu praktyki lekarsko-weterynaryjnej."

    I wtedy zmieni z żoną miejscowość :0
    Tak jak pisałem.