  • 31. Data: 2006-01-08 20:04:37
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: scream <n...@p...pl>

    leon napisał(a):
    > straz miejska ma obowiazek nosic na wierzchu swoje "blachy",
    > nie pamietam czy policja rowniez

    Oczywiscie, to jest jeden z elementów munduru. Oczywiście mówimy tu o
    umundurowanych policjantach.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2006-01-08 21:16:01
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    <k...@n...serwerze.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Autentyczna.
    > Pan w garniturze był funkcjonariuszem policji, zdecydowanie starszy
    stażem
    > od patrolowych.<cut>

    co oznacza starszy stazem?
    czyli mogl byc starszym posterunkowym po zawodowce, czyli bez wiekszej
    szansy na szybki awans, a legitymowili go "szaszlyki" (czyli tacy,
    ktorzy maja gwiazdki/kwiatki nadziane na cos tam) ?

    --
    pozdro
    ape

  • 33. Data: 2006-01-08 23:30:08
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Oczywiscie, to jest jeden z elementów munduru. Oczywiście mówimy tu o
    > umundurowanych policjantach.

    Nie wszyscy umundurowani policjanci mają taki obowiązek.

    Piotr

  • 34. Data: 2006-01-09 00:03:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    PiotRek napisał(a):
    > Nie wszyscy umundurowani policjanci mają taki obowiązek.

    Tzn.?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2006-01-09 00:35:44
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Tzn.?

    Jeżeli policjanci występują w tzw. szyku zwartym, to nie muszą
    nosić "blach".

    Piotr

  • 36. Data: 2006-01-09 18:20:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Jeśli nawet tego nie zrobi, to w niczym nie zmienia faktu, że odmowa
    > okazani dokumentu czy podania danych jest wykroczeniem.

    Podstawa prawna?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 37. Data: 2006-01-09 18:20:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli policjanci występują w tzw. szyku zwartym, to nie muszą
    > nosić "blach".

    Podstawa prawna?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 38. Data: 2006-01-09 19:35:43
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Podstawa prawna?

    §34 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
    z dn. 30.11.2001 r. w sprawie umundurowania policjantów.

    Piotr

  • 39. Data: 2006-01-09 22:20:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    SQLwysyn [###s...@s...pl.###] napisał:

    > Podstawa prawna?

    Gdyby zapytała o to jakaś osoba nie pisująca stale na to forum, to bym
    zajrzał do kodeksu wykroczeń i Ci podał odpowiedni artykuł (bo z głowy
    nie pamiętam). Ale z uwagi na to, że pisujesz tu regularnie wnoszę, że
    wiesz doskonale, gdzie to znaleźć. Stad wnoszę, że nie o to Ci
    chodziło. Więc rozwiń swą myśl o wyjaśnienie, na co oczekujesz ode
    mnie podstawy prawnej.

  • 40. Data: 2006-01-09 22:34:55
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dpunk9$kj8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > wiesz doskonale, gdzie to znaleźć. Stad wnoszę, że nie o to Ci
    > chodziło. Więc rozwiń swą myśl o wyjaśnienie, na co oczekujesz ode

    wow, odpowiedz godna poziomu grupy. jestem pod wrazeniem

    --
    pozdro
    ape