  • 11. Data: 2007-06-12 18:46:25
    Temat: Re: Legalnosc przegladania stron www?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    news:f4mp8n$917$1@news.dialog.net.pl...

    > Taa... podobnie jak wyjmując ze skrzynki kopertę wyjmujący popełnia
    > przestępstwo jeśli okaże się po otwarciu, że są w niej np. zdjęcia z
    > materiałami pedofilskimi.

    Sranie w banie. Znajda w cache przegladarki/poczty wraze fotki . I to
    wystarczy zeby postawic zarzuty.

    > Jak już głosisz jakieś swoje teorie, to poprzyj je jakimiś artykułami,
    > orzecznictwem - wszak to grupa o prawie, a nie swobodnych fantazjach nt.

    Nie ma orzecznictwa. A jak nie ma, to swobodne fantazje prokuratora sa
    materialem dowodowym.

    Podejmiesz odpowiedzalnosc (cywilna) za udzielanie rad, z ktorych
    skorzystanie moze sie skonczyc zarzutami?

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 12. Data: 2007-06-12 19:08:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f4mpuq$36s$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > Sranie w banie.
    No, to jest jakiś argument.

    > Znajda w cache przegladarki/poczty wraze fotki . I to wystarczy zeby
    > postawic zarzuty.
    O co?
    No i udowodnij tę tezę (tylko nie próbuj fantazjami, zrób to - jeśli
    potrafisz - faktami).

    > Nie ma orzecznictwa.
    Załóżmy, że faktycznie nie ma.
    Proponowałem także uwiarygodnienie głoszonych opowieści istniejącym
    materiałem natury legislacyjnej. Też nie ma?

    > A jak nie ma, to swobodne fantazje prokuratora sa materialem dowodowym.
    Eee, tam. Dowodem jest to, co sąd przyjmie jako dowód (to zresztą jest
    istotnie nonsensem).

    > Podejmiesz odpowiedzalnosc (cywilna) za udzielanie rad, z ktorych
    > skorzystanie moze sie skonczyc zarzutami?
    Cóż to za głupstwa?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-06-12 19:31:03
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    szomiz pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To bzlo prawdziwe jakby kazdy z posrednikow bral to co dostaje i bez
    > otwierania koperty pakowal to w inna i wysylal dalej.
    >
    > A urok IP polega na tym, ze sie ingeruje w koperte. Zawartosc ma sie (moze
    > sie miec) jak na dloni...

    NIemniej jednak, latwo udowodnic, ze sie obrazka nie mialo.
    Skladowe owszem, mozliwe.
    Ale nie obrazek. :)

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 14. Data: 2007-06-13 07:38:21
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 18:49:06 +0200, Cezary J. napisał(a):

    > Takie wnioski wynikają z aktualnie obowiązującego prawa...

    A możesz wskazać konkretny przykład?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,zakaz;fotografowania,50

  • 15. Data: 2007-06-13 10:16:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szomiz napisał(a):
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Sranie w banie. Znajda w cache przegladarki/poczty wraze fotki . I to
    > wystarczy zeby postawic zarzuty.

    tylko ze m mowimy o przestepstwie umyslnym, prokurator musialby
    udodownic ze ta osoba siadomie, celowo zapisywala (sama) zdjecia w
    katalogu gdzie sa zapisywane dane tymczasowe. Wtedy mozna mowic o
    urwaniau czy posiadaniu, a o sprowadzaniu jezeli swiadomie wchodzi n
    atakie strony a nie jezeli przy przegladaniu galerii erotycznych jedna
    na 10 stron nienaumyslnie wyswietli sie strona z osobami ponizej 15
    roku, bo to akurat nie jest rzadkie zjawisko, kto choc raz przegladal
    strony erptyczne ten doskonaleto wie.

    P.

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 16. Data: 2007-06-13 10:19:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    "galerii erotycznych jedna na 10 stron nienaumyslnie wyswietli sie
    strona z osobami ponizej 15 roku, "

    mialo byc

    "galerii erotycznych jedna na 10 stron wyswietli materialy z osobami
    ponizej 15 roku, a ogladajacy robi to nienaumyslnie"

  • 17. Data: 2007-06-13 13:18:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent wrote:

> [...]
    > na 10 stron nienaumyslnie wyswietli sie strona z osobami ponizej 15
    > roku, bo to akurat nie jest rzadkie zjawisko, kto choc raz przegladal

    tylko że oni najpierw cie wsadzą a potem beziesz udowadniał że nie jesteś
    pedofilem.

    przeceniasz kwalifikacje biegłych sądowych, to często ludzie o znikomej
    wiedzy przedmiotu w którym wydają opinie.

  • 18. Data: 2007-06-13 14:02:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > tylko że oni najpierw cie wsadzą a potem beziesz udowadniał że nie
    > jesteś pedofilem.

    ale nie o tym przeciez jest mowa, tylko czy dane zachowanie jest
    przestepstwem.

    > przeceniasz kwalifikacje biegłych sądowych, to często ludzie o znikomej
    > wiedzy przedmiotu w którym wydają opinie.

    trudno sie nie zgodzic skoro znajduja sie tacy co wymieniaja
    oprogramowanie GNU jako uzyskane od osoby nieuprawnionej :)
    Ciekawe czy ten slynny biegly ma juz postawione zarzuty ..

    P.

  • 19. Data: 2007-06-13 14:29:54
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f4otd7$8gn$1@inews.gazeta.pl...

    > ale nie o tym przeciez jest mowa, tylko czy dane zachowanie jest
    > przestepstwem.

    Nie. Mowa jest o podstawie do postawienia zarzutow.

    sz.

  • 20. Data: 2007-06-13 14:57:13
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent
    .pl> writes:

    [...]

    > znajduja sie tacy co wymieniaja oprogramowanie GNU jako uzyskane
    > od osoby nieuprawnionej :)

    Osoba, która nie nawiązała umowy licencyjnej (GPL) ma względem
    oprogramowania GNU takie same prawa, jak względem każdego innego
    utworu. Inna sprawa to to, czy można wejść w posiadanie kopii
    programu udostępnionego na zasadach GPL bez nawiązywania umowy
    licencyjnej.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl