  • 31. Data: 2007-06-13 20:45:56
    Temat: Re: Legalnosc przegladania stron www?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 13-06-2007 o 20:20:59 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Jak nie, jak tak? Otworzyłem kopertę, zobaczyłem i utrwaliłem w pamięci.
    > W dodatku nic nie mogę na to poradzić - pamiętam, choć nie chcę.
    > Odpowiadam za czyny mojej pamięci? Czy może problem jest masowy i
    > odpowiada jej producent?

    To zalezy od tego czy to byla pamiec masowa ;) Nawet jakbys zapomnial to
    policja i tak by odzyskala te dane albo podrzucila cos w drodze na
    ekspertyze :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 32. Data: 2007-06-14 08:46:39
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szomiz napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:f4p4e5$9dk$3@inews.gazeta.pl...
    .pl> napisał w

    > Oj mylisz sie.

    napisalem teoretycznie , nie praktycznie, jak jest w praktyce mielismy
    okazje idziec w przypadku doktora G..

    P.
    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 33. Data: 2007-06-14 19:53:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Cezary J." <b...@b...com> napisał
    > Jeszcze ciekawsza jest sprawa z mailami - wyslanie maila z nielegalną
    > treścią powoduje ze w momencie odbierania go (czyli faktycznie utrwalania
    > na swoim komputerze) adresat popełnia przestępstwo nawet o tym nie wiedząc
    > ;-)

    No nie koniecznie. Jeśli nie ma wpływu na to- To nie działa umyślnie.