  • 11. Data: 2004-03-25 14:21:14
    Temat: Re: Legalnosc Shareware
    Od: Drwal <w...@s...com>

    bosz 25 marca 2004, 15:13:53, szrajbnął:

    > jakiez to POTRZEBNE rzeczy mona dzieki niemu latwo wykonac ?

    Gdzie w czystych okienkach masz np. pakowanie?
    Przewaga przejawia sie rowniez w ogromnej ilosci najpotrzebniejszych
    rzeczy robionych za pomoca skrótow klawiszowych.

    > (a teraz to mam mandrake'a i bardzo sie ciesze...)

    Zdawalo mi sie ze mowimy o Windowsie. Ale jesli ty jedziesz na czym
    innym to mozliwe ze masz racje... Ja Linuxa nie uzywalem jeszcze nigdy
    wiec nie odwaze sie kwestionowac twojego zdania.

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 12. Data: 2004-03-25 15:08:06
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    > Gdzie w czystych okienkach masz np. pakowanie?

    Ja mam w menu kontextowym i nie musze odpalac TC do tego zeby spakowac cos.

    > Przewaga przejawia sie rowniez w ogromnej ilosci najpotrzebniejszych
    > rzeczy robionych za pomoca skrótow klawiszowych.

    Skroty klawiaturowe mozesz sobie zdefiniowac. Jest cale mnustwo programow do
    tego celu i wiekszosc z nich jest darmowa. Pamietaj ze menagerow plikow jest
    cale mnustwo i swiat sie nie konczy na TC ja go uzywam tylko do FTP.

  • 13. Data: 2004-03-25 15:24:48
    Od: Drwal <w...@s...com>

    PesTYcyD 25 marca 2004, 16:08:06, szrajbnął:

    > Pamietaj ze menagerow plikow jest
    > cale mnustwo i swiat sie nie konczy na TC

    No oczywiscie. Bosz podwaza w ogole sens istnienia jakichkolwiek
    programow typu TC.

    A twoje pakowanie i skroty klawiszowe to nie czyste okienka :)

  • 14. Data: 2004-03-26 12:34:09
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Drwal wrote:

    > PesTYcyD 25 marca 2004, 16:08:06, szrajbnął:

    > No oczywiscie. Bosz podwaza w ogole sens istnienia jakichkolwiek
    > programow typu TC.

    ie podewazam sensu istnienia, a jedynie nie widze DLA SIEBIE sensu
    stosowania.
    Pod windows bardzo rzadko pakuje, a jak juz pakuje to dziwnie
    nie odczuwam brakow commanderow.

    brak commandera sklonil mine jednak do utrzymywania lepszego porzadku
    w dokumentach. Odkad mam porzadek problemu nie ma.

    > A twoje pakowanie i skroty klawiszowe to nie czyste okienka :)

    No... nie wiem..

    mam np program pakujacy - on przy instalacji "tak sie zainstalowal",
    ze po klinknieciu w ikonke pliku rozwija sie menu z opcja
    "dodaj do archiwum" no to oddaje .. wyskakuje okienko z nazwa nowego...

    naprawde nie widze problemu..

    A skroty to do czego ?

    Mam aplikacje zanstalowane i dokumenty..
    jak potrzebuje cos z dokumentem zrobic to sie aplikacja z nim skokjarzona
    sama uruchamia..., chyba ze drugim rzyciskiem myszy... to siemenu rozwija..
    A przeciez jakos trzeba wskazac ten plik... no mozna z klawiatury ..tylko po
    co ?

    Boguslaw

  • 15. Data: 2004-03-27 07:53:19
    Od: "CodeBoy" <c...@w...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > brak commandera sklonil mine jednak do utrzymywania lepszego porzadku
    > w dokumentach. Odkad mam porzadek problemu nie ma.

    Widze ze tutaj sie dyskusja rozrosla
    pokaze jeden przyklad gdzie zaden Windows sobie nie radzi

    Kopiujemy system z dysku C na dysk D (lub cokolwiek innego gdzie jest plik
    systemowy, otwarty, zabezpieczony, skanowany antywirusem, etc)
    Windows wywali ze nie moze przekopiowac pliku i wywali reszte kopiowania,
    czyli kopiujemy np 1h 20000 plikow i po 15000 sie wywala zycze szczescia w
    znalezieniu tych 5000 :)

    WC ma takie cos jak pomin, co bardzo ulatwia zycie, dziwne ze Gates jeszcze
    na to nie wpadl, ale jest jeszcze tyle wersji windowsa przed nim :)

    wyszlo ze WC kosztuje 70zl wiec najprawdopodobniej kupimy 10 kopi , a
    napewno najbardziej potrzebujacym :)
    dzieki za pomoc.

    --
    Zdzisław Landowski vel CodeBoy
    Athlon XP 1800 + 512MB Ram Kingston

  • 16. Data: 2004-03-27 10:32:28
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    CodeBoy wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Widze ze tutaj sie dyskusja rozrosla
    > pokaze jeden przyklad gdzie zaden Windows sobie nie radzi

    Wrecz przeciwnie drogi Watsonie..

    Windows sobie z tym radzi a poza tym...
    Mam tu w pracy mnostwo komputerow, a tan na moim biurku jest "najpiekniejszy
    jaki moge sobie wyobrazic.

    Dysk, DVD-drive leza sobie obok siebie na stole.
    W omawianym przypadku PODLACZYLBYM twoj C na druga tasmme na master,
    a D na slave.
    Uruchamiam Win z primery Master i jednym pociagnieciem myszki kopiuje cala
    zawartosc jednego dysku na drugi...

    A poza tym jest to wlasnie jedna z niepotrzebnych rzeczy...

> [...]
    >
    > WC ma takie cos jak pomin, co bardzo ulatwia zycie, dziwne ze Gates
    > jeszcze na to nie wpadl, ale jest jeszcze tyle wersji windowsa przed nim

    Odkad nie robie takich numerow NIGDY mi sie Windows nie wywala...
    dyskietkowa wesja win 95 kupiona jako jedna z pierwszych w Krakowie
    po zainstalowaniu chodzila, az sie komputer calkie zestarzal...

    Dokad nie padnie mi dysk NIGDY mi sie system nie wysypal, a mam pod opieka
    paredziesiat komputerow... i zelazna zasade...
    Windows MUSI WIEDZIEC co mu kto kasuje ZERO KOMMNDEROW.
    Jak sie cos w systemie sypie, to dziwnym trafem okazuje sie, ze uzytkownik
    kommanderami cos kasuje i pakuje...
    Raz widzialem jak kolega ladnie skasowal sobie katalog systemowy.
    zatwierdzil kasowanie (tak na wszystkie) zanim dotarlo do niego co robi..

    > wyszlo ze WC kosztuje 70zl wiec najprawdopodobniej kupimy 10 kopi , a
    > napewno najbardziej potrzebujacym :)
    > dzieki za pomoc.

    Powodzenia w kasowniu...

    Boguslaw

  • 17. Data: 2004-03-27 13:09:53
    Od: Drwal <w...@s...com>

    bosz 27 marca 2004, 11:32:28, szrajbnął:

    > Raz widzialem jak kolega ladnie skasowal sobie katalog systemowy.
    > zatwierdzil kasowanie (tak na wszystkie) zanim dotarlo do niego co robi..

    Jak ktos jest debilem ktory nie wie co kasuje... lepiej zeby raz
    skasowal i musial zreinstalowac system, a pozniej uwazal do konca
    zycia na to co robi przy kompie - taka terapia wstrzasowa.

    Kolega to z tych co skasowal sobie jeden z potrzebniejszych plikow bo
    dostal info na gg ze to potezny wirus? (np. ten z misiem bo ma ikonke
    misia wiec musi byc wirusem... :P)

    Nie lubie jak Windows wie lepiej co dla mnie jest dobre. Jak ja klikam
    "tak dla wszystkich", "tak, na pewno" to jestem w 100% przekonany ze
    chce to zrobic, ale Windows najwyrazniej mi nie ufa... nie wierzy ze moge myslec...

  • 18. Data: 2004-03-27 13:34:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Drwal napisał:
> [...]
    > chce to zrobic, ale Windows najwyrazniej mi nie ufa... nie wierzy ze moge myslec...

    Hmm... znam admina, z kilkunastoletnim stażem na powaznych serwerach,
    ktory kiedys skasował sam sobie całego home'a bo ustawił sobie MC w
    hardcore'owy tryb który sie o nic nie pytał i nie informował o niczym
    (strata czasu takie komunikaty, nie) ;-)
    Chciał skasować back-up po udanym przeniesieniu systemu, ale mu sie
    dyski pomyliły. ;-)

    A co tu dopiero mówić o zwykłym użyszkodniku... nic co zrobi mnie nie
    zdziwi ;-) lącznie z resetowanie komputera przez wyłączanie monitora i
    zdziwionym okrzyk po otwarciu pliku tekstowego z dyskietki "masz na tej
    dyskietce takie same programy jak ja na komputerze, ja też ma Worda!"

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 19. Data: 2004-03-27 13:51:43
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Maddy 27 marca 2004, 14:34:53, szrajbnął:

> [...]

    > (strata czasu takie komunikaty, nie) ;-)
    > Chciał skasować back-up po udanym przeniesieniu systemu, ale mu sie

    Nie popadajmy ze skrajnosci w skrajnosc :)

  • 20. Data: 2004-03-27 22:11:40
    Od: "CodeBoy" <c...@w...pl>

> [...]

    > Raz widzialem jak kolega ladnie skasowal sobie katalog systemowy.
    > zatwierdzil kasowanie (tak na wszystkie) zanim dotarlo do niego co robi..

    Tak Windows jest tak genialny ze jak Commanderem chcesz skasowac to wywala
    ze nie wolno
    ale jak wejdziesz w ustawienia profilami i pokazesz profil do skasowania to
    skasuje nawet profil , na którym jest zalogowany
    sprawdzone, Genialene nieprawdaz ?

    PS. Musi Wiedziec , fajnie to brzmi
    czyli Twoj komputer mysli, kurde jak ten czas leci, ja myslalem ze one tylko
    licza :)