    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalnosc Shareware
    Date: Sat, 27 Mar 2004 11:32:28 +0100

    CodeBoy wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Widze ze tutaj sie dyskusja rozrosla
    > pokaze jeden przyklad gdzie zaden Windows sobie nie radzi

    Wrecz przeciwnie drogi Watsonie..

    Windows sobie z tym radzi a poza tym...
    Mam tu w pracy mnostwo komputerow, a tan na moim biurku jest "najpiekniejszy
    jaki moge sobie wyobrazic.

    Dysk, DVD-drive leza sobie obok siebie na stole.
    W omawianym przypadku PODLACZYLBYM twoj C na druga tasmme na master,
    a D na slave.
    Uruchamiam Win z primery Master i jednym pociagnieciem myszki kopiuje cala
    zawartosc jednego dysku na drugi...

    A poza tym jest to wlasnie jedna z niepotrzebnych rzeczy...

    > Kopiujemy system z dysku C na dysk D (lub cokolwiek innego gdzie jest plik
    > systemowy, otwarty, zabezpieczony, skanowany antywirusem, etc)
    > Windows wywali ze nie moze przekopiowac pliku i wywali reszte kopiowania,
    > czyli kopiujemy np 1h 20000 plikow i po 15000 sie wywala zycze szczescia w
    > znalezieniu tych 5000 :)
    >
    > WC ma takie cos jak pomin, co bardzo ulatwia zycie, dziwne ze Gates
    > jeszcze na to nie wpadl, ale jest jeszcze tyle wersji windowsa przed nim
    > :)

    Odkad nie robie takich numerow NIGDY mi sie Windows nie wywala...
    dyskietkowa wesja win 95 kupiona jako jedna z pierwszych w Krakowie
    po zainstalowaniu chodzila, az sie komputer calkie zestarzal...

    Dokad nie padnie mi dysk NIGDY mi sie system nie wysypal, a mam pod opieka
    paredziesiat komputerow... i zelazna zasade...
    Windows MUSI WIEDZIEC co mu kto kasuje ZERO KOMMNDEROW.
    Jak sie cos w systemie sypie, to dziwnym trafem okazuje sie, ze uzytkownik
    kommanderami cos kasuje i pakuje...
    Raz widzialem jak kolega ladnie skasowal sobie katalog systemowy.
    zatwierdzil kasowanie (tak na wszystkie) zanim dotarlo do niego co robi..

    > wyszlo ze WC kosztuje 70zl wiec najprawdopodobniej kupimy 10 kopi , a
    > napewno najbardziej potrzebujacym :)
    > dzieki za pomoc.

    Powodzenia w kasowniu...

    Boguslaw