    From: Drwal <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalnosc Shareware
    Date: Thu, 25 Mar 2004 15:21:14 +0100

    bosz 25 marca 2004, 15:13:53, szrajbnął:

    > jakiez to POTRZEBNE rzeczy mona dzieki niemu latwo wykonac ?

    Gdzie w czystych okienkach masz np. pakowanie?
    Przewaga przejawia sie rowniez w ogromnej ilosci najpotrzebniejszych
    rzeczy robionych za pomoca skrótow klawiszowych.

    > (a teraz to mam mandrake'a i bardzo sie ciesze...)

    Zdawalo mi sie ze mowimy o Windowsie. Ale jesli ty jedziesz na czym
    innym to mozliwe ze masz racje... Ja Linuxa nie uzywalem jeszcze nigdy
    wiec nie odwaze sie kwestionowac twojego zdania.

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl