  • 1. Data: 2004-03-24 19:59:08
    Temat: Legalnosc Shareware
    Od: "CodeBoy" <c...@w...pl>

    Witam
    Mam w pracy problem z 2 aplikacjami
    1. Windows Commander
    2. Get Right

    sa one w wersjach Shareware, ale sa na tak zwanym nieskonczonym Shareware ,
    jak jest z legalnoscia takiego oprogramowania w firmie ?

    --
    Zdzisław Landowski vel CodeBoy
    Athlon XP 1800 + 512MB Ram Kingston

  • 2. Data: 2004-03-24 20:28:26
    Temat: Re: Legalnosc Shareware
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

> [...]
    ,
    > jak jest z legalnoscia takiego oprogramowania w firmie ?

    Wejdz sobie chociaz by na strone www.chip.pl i poszukaj freewareowych
    odpowiedznikow tych programow i problem z glowy.

  • 3. Data: 2004-03-24 20:59:06
    Od: "CodeBoy" <c...@w...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wejdz sobie chociaz by na strone www.chip.pl i poszukaj freewareowych
    > odpowiedznikow tych programow i problem z glowy.

    Wydaje ci sie Tylko
    Mozna znalezsc pelno downloaderow, ale najczesciej maja Spyware, a to w
    firmie nie jest dobrze widziane i slusznie
    a narazie darmowego nic lepszego od WC, Total Commander nie znalazlem.

  • 4. Data: 2004-03-24 21:22:55
    Od: adas <p...@a...w.stopce>

    Osóbka znana jako CodeBoy (c...@w...pl) w <c3ssqb$17rk$1@news.atman.pl>
    wystukała:

> [...]
    > firmie nie jest dobrze widziane i slusznie
    > a narazie darmowego nic lepszego od WC, Total Commander nie znalazlem.

    To go kup. Albo zapoznaj się z takim czymś jak FAR

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-03-24 21:44:59
    Od: adas <p...@a...w.stopce>

    Osóbka znana jako adas (p...@a...w.stopce) w
    <6...@d...artikon> wystukała:

    > Osóbka znana jako CodeBoy (c...@w...pl) w <c3ssqb$17rk$1@news.atman.pl>
    > wystukała:

    > To go kup. Albo zapoznaj się z takim czymś jak FAR

    ups :( już nie jest darmowy... sorry za zamieszki :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-03-25 09:22:02
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > ups :( już nie jest darmowy... sorry za zamieszki :)

    za to DN jest już darmowy

    Stryket

  • 7. Data: 2004-03-25 09:55:06
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    CodeBoy wrote:

> [...]
    > firmie nie jest dobrze widziane i slusznie
    > a narazie darmowego nic lepszego od WC, Total Commander nie znalazlem.

    Ciekawa sprawa...
    Pracuje z komputerami od 12 lat a od 98 roku nie uzywam
    zadnych kommanderow i nieodczuwam z tegopowodu zadnego dyskomfortu.

    Ma takie odczucie, ze pozwalaja na robienie w latwy sposob mnostwa
    niepotrzebnych rzeczy.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-03-25 11:10:44
    Od: adas <p...@a...w.stopce>

    Osóbka znana jako Stryket (s...@p...onet.SkasujTo.pl) w
    <c3u8b2$m8k$1@absinth.dialog.net.pl> wystukała:

    > za to DN jest już darmowy

    Ale to od dość dawna. No i powstało na bazie jego źródeł parę projektów
    OS...

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-03-25 13:59:15
    Od: Drwal <w...@s...com>

    bosz 25 marca 2004, 10:55:06, szrajbnął:
> [...]
    > zadnych kommanderow i nieodczuwam z tegopowodu zadnego dyskomfortu.

    > Ma takie odczucie, ze pozwalaja na robienie w latwy sposob mnostwa

    To widocznie niedosc duzo pracowales z Total Comanderem (dawniej
    Windows Comanderem), albo sposob w jaki wykorzystujesz Windowsa jest
    bardzo podstawowy i ograniczony.

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 10. Data: 2004-03-25 14:13:53
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Drwal wrote:

    > bosz 25 marca 2004, 10:55:06, szrajbnął:

    > To widocznie niedosc duzo pracowales z Total Comanderem (dawniej
    > Windows Comanderem), albo sposob w jaki wykorzystujesz Windowsa jest
    > bardzo podstawowy i ograniczony.

    jakiez to POTRZEBNE rzeczy mona dzieki niemu latwo wykonac ?

    (a teraz to mam mandrake'a i bardzo sie ciesze...)

    Boguslaw