    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalnosc Shareware
    Date: Sat, 27 Mar 2004 14:34:53 +0100

    Użytkownik Drwal napisał:
    > Jak ktos jest debilem ktory nie wie co kasuje... lepiej zeby raz
    > skasowal i musial zreinstalowac system, a pozniej uwazal do konca
    > zycia na to co robi przy kompie - taka terapia wstrzasowa.
    >
    > Kolega to z tych co skasowal sobie jeden z potrzebniejszych plikow bo
    > dostal info na gg ze to potezny wirus? (np. ten z misiem bo ma ikonke
    > misia wiec musi byc wirusem... :P)
    >
    > Nie lubie jak Windows wie lepiej co dla mnie jest dobre. Jak ja klikam
    > "tak dla wszystkich", "tak, na pewno" to jestem w 100% przekonany ze
> [...]

    Hmm... znam admina, z kilkunastoletnim stażem na powaznych serwerach,
    ktory kiedys skasował sam sobie całego home'a bo ustawił sobie MC w
    hardcore'owy tryb który sie o nic nie pytał i nie informował o niczym
    (strata czasu takie komunikaty, nie) ;-)
    Chciał skasować back-up po udanym przeniesieniu systemu, ale mu sie
    dyski pomyliły. ;-)

    A co tu dopiero mówić o zwykłym użyszkodniku... nic co zrobi mnie nie
    zdziwi ;-) lącznie z resetowanie komputera przez wyłączanie monitora i
    zdziwionym okrzyk po otwarciu pliku tekstowego z dyskietki "masz na tej
    dyskietce takie same programy jak ja na komputerze, ja też ma Worda!"

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl